י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"איפה האנטר"

יומיים לבחירות בארצות הברית: לאן נעלם בנו של ביידן

צוות הקמפיין של המועמד הדמוקרטי ג'ו ביידן עמלים במהלך תקופת הקמפיין להעלים לחלוטין את בנו של ביידן, האנטר, שנעלם מאז פרסום המיילים שלו עם בכיר בתעשייה האוקראינית. אנשי הימין משתעשעים ברשת בשאלה 'איפה האנטר?' 

יומיים לבחירות בארצות הברית: לאן נעלם בנו של ביידן
ג'ו ביידן צילום: צילום מסך

היכן האנטר ביידן, בנו של המתמודד הדמוקרטי לנשיאות? אשתו, בתו ואפילו נכדיו של ג'ו ביידן מצטרפים אליו לקמפיין - אך בנו בן ה-50, לא נראה בשום מקום.

בעוד שאשתו של ג'ו ביידן, ג'יל, בתו אשלי ונכדיו הצטלמו לצדו במהלך הקמפיין, האנטר לא נראה בשום מקום. הפעם האחרונה בה 'הופיע' האנטר בן ה-50 השנוי במחלוקת, היה בהודעת תמיכה מצולמת באביו ששודרה במהלך הוועידה הלאומית הדמוקרטית באוגוסט האחרון, כאשר ביידן קיבל רשמית את המועמדות לנשיא מטעם המפלגה הדמוקרטית.

ככל שגברה שערוריית המחשב הנייד הנטוש שלו, כך גבר הביטוי: 'איפה האנטר?' הרשתות החברתיות מלאות עם ספקולציות אפשריות - ממקסיקו עד איים הקריביים, ומדלאוור ועד ברזיל.

האנטר ואשתו השלישית מליסה, שהתחתנו בשנה שעברה ונולד להם תינוק באפריל, התגוררו לאחרונה בבית שכור בהוליווד הילס. אולם השכנים אמרו בשבוע שעבר כי לא ראו פעילות במקום "כבר שבועות".

גורם המכיר את קמפיין ביידן אמר לתקשורת האמריקאית: "האנטר סגור היטב באיזה מקום, הניחוש שלי הוא שהוא הסתגר בבית איפשהו, הדבר האחרון שמישהו רוצה הוא שהוא יבוא ליד ג'ו בימים האחרונים של הקמפיין".

כזכור לפני מספר שבועות, לפי הודעות דואר אלקטרוני שנמצאו על מחשב נייד שהשתייך, כך על פי החשד, לבנו של סגן הנשיא לשעבר, האנטר ביידן, נמצאה הודעה מאיש העסקים האוקראיני, ואדים פוז'רסקי, בכיר בתאגיד "בוריסמה" האוקראיני, בו הועסק הבן, כשהוא מודה לו על שהצליח לארגן פגישה בינו ובין סגן הנשיא וכן מבקש ממנו להשתמש בהשפעתו מול הממשל.

"האנטר היקר, תודה לך על שהזמנת אותי לוושינגטון הבירה ועל שנתת לי הזדמנות לפגוש את אביך ולבלות קצת זמן יחד. זהו כבוד גדול ועונג", כתב פוז'רסקי לביידן הבן.

ביידן הצהיר כי: "מעולם לא שוחחתי עם בני באשר לעסקיו מעבר לים". המחשב הנייד עליו נמצאו ההודעות נמסר לתיקון במעבדה קטנה במדינת דלוור שם ככל הנראה נשכח על ידי האדם שמסר אותו שכן מעולם לא העובר תשלום עבור השירות.

ג'ו ביידן בחירות 2020

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד