י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הח"כים תוקפים

פרופ' חזי לוי נגד הרבי מויז'ניץ: קריאה שראויה להוקעה ולאכיפה

התופעה של נבחרי ציבור השוכחים את תפקידם ופוערים את פיהם נגד גדולי ישראל הולכת ומתרחבת. מנכ"ל משרד הבריאות הפרופסור חזי לוי פער את פיו נגד דברי האדמו"ר מויז'ניץ בסעודה שלישית בגנות ה'מוסרים' והמלשינים. לוי מצטרף לח"כ אלכס קושניר שביזה אף הוא את הרבי | הח"כים החרדים תוקפים

פרופ' חזי לוי נגד הרבי מויז'ניץ: קריאה שראויה להוקעה ולאכיפה
הרבי מויז'ניץ/פרופ' חזי לוי צילום: דוד כהן, פלאש 90

מנכ"ל משרד הבריאות הפרופסור חזי לוי פער היום (ראשון) את פיו נגד דברי האדמו"ר מויז'ניץ בסעודה שלישית, שדיבר בגנות המלשינים לרשויות על הפרת ההנחיות של נגיף הקורונה.

בראיון שהעניק לשלי יחימוביץ' ויגאל גואטה ברשת ב', אמר מנכ"ל משרד הבריאות: "הקונוטציה נוראית נוכח מה שהחברה שלנו עברה כבר. זו קריאה שראויה להוקעה ולאכיפה. אני לא מקבל אנרכיה. הקורונה לא מבדילה בין ויז'ניץ לבין קדוש במג'דל שאמס".

לוי הוא לא משרת הציבור היחיד שפוער את פיו נגד גדול בישראל. הוא מצטרף לחבר הכנסת אלכס קושניר מ'ישראל ביתנו', הפוער פיו בקביעות נגד קדשי ישראל, כאשר מוקדם יותר היום כתב קשוניר בחשבון הטוויטר שלו: "המאפיה של האדמו"ר מויז'ניץ בפעולה! ראשי המאפיה הפכו את היהדות לעסק שפשוט עוסק בסחיטה ואיומים! איפה הימים של היהדות המקרבת, המחבקת, היהדות שעליה כולנו גדלנו?" הסית.

שלוחו של הרבי מויז'ניץ בכנסת, ח"כ יעקב טסלר הגיב ואמר: "נדהמתי מהצהרתו של מנכ"ל משרד הבריאות חזי לוי כלפי זעקתו הכנה והנכונה של מרן האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א נגד המוסרים והמלשינים. אני מוחה נגד הדברים שנאמרו וקורא לו לחזור בו לאלתר".

גם ח"כ יעקב ליצמן הגיב וביקר את מנכ"ל המשרד: "הדברים שנאמרו בידי פרופ’ חזי לוי מנכ”ל משרד הבריאות נגד דברי מרן האדמו”ר מויז’ניץ שליט”א ראויים לגינוי. אף פקיד ממשלתי ולו הבכיר ביותר לא יכול להתערב בהוראת קודש של אדמו”ר מוערך, מנהיג נערץ בישראל".

ח"כ ישראל אייכלר הגיב בחריפות: "כל יהודי חרדי מזועזע מדבריו של מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' חזי לוי, כנגד כ"ק מרן האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א, אשר שפך לבו הטהור, על עתיד הדור, שכולו תלוי בחינוך התורני ובדבקות מסורת אבות, אל מול המלשינים שכבכל הדורות השתמשו בשלטונות לעקירת תורה ויהדות".

"דברי המנכ"ל שאין לו מושג בגדולי ישראל בשיחם ובשיגם, מבטאים את הנתק המוחלט בין המשטר החילוני ליהדות התורה וקדשי ישראל. זאת הידרדרות נוספת ביחסי השלטון החילוני ופקידיו לקדשי ישראל וליחס של פטרונות וחוסר הכבוד לתורה ולגדולי התורה שבזכותם קיים העם היהודי. בריאות העם הפך למכשיר בידי המשטר החילוני, להשבית את תלמודי התורה וישיבות הקדושות. לכן מתירים לעצמם פקידיה הבכירים ושריהם ויועציהם, בביזוי גדולי ישראל ומנהיגי העדה".

"היהדות הנאמנה דורשת את התנצלות המנכ"ל, שבוודאי לא היה מודע לעצמת הפגיעה בכבוד התורה. הגיע הזמן להפסיק את רדיפת הדת ושומריה בחסות הקורונה" אמר אייכלר.

כזכור בליל אמש פרסמנו ב'בחדרי חרדים', את דבריו של האדמו"ר מויז'ניץ שתקף בסעודה השלישית את ה'מלשינים' אשר מבחוץ הולכים כאחד היראים, אולם המה האנשים הכי נמוכים בכלל ישראל, שנמצאים בדיוטא תחתונה של המחנה.

האדמו"ר בדבריו הדגיש את חובת השמירה מפני הסכנה ושכל אחד ימנע את עצמו מלהיכנס לסכנה וישמרו את הוראות הבריאות כל אחד כפי יכולתו.

"בתקופה האחרונה החלו להקל במקצת על ההוראות בפתיחת כל בתי החינוך, בתי המדרש והיכלי הישיבות. אי אפשר להמשיך במצב של סגירת בתי החינוך אין זה פתרון נאות. אולם קמה וגם ניצבה חבורת 'מלשינים' רח"ל" הזדעק הרבי.

עוד הוסיף הרבי ואמר "אנשי המשטרה המה אחראים לקיים סדר ולשמור על סדר הציבור לא ח"ו להרביץ ולהפריע לשמחות. אולם אלו מגיעים רק כתוצאה מהלשנות של מלשינים רח"ל. בדורות קודמים ראינו שהחרימו מלשינים מהמחנה ממש".

משרד הבריאות פרופ' חזי לוי קורונה ויז'ניץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד