י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
אחותו בערוץ המתחרה

בוגר הישיבה מסיים בגל"צ ועובר לחדשות 13

הכתב הדתי של גל"צ מאיר מרציאנו, שסיקר בשנים האחרונות שורת תחומים מצטרף ל'חדשות 13' ויחזק את דסק הבריאות. אחותו קרן מרציאנו, מגישה בכירה וראש הדסק הכלכלי בערוץ המתחרה 

בוגר הישיבה מסיים בגל"צ ועובר לחדשות 13
מאיר מרציאנו צילום: דובר צה"ל

אחרי שרשרת המפוטרים מ'חדשות 13' והעוזבים, הערוץ דווקא מתחזק עם כוח חדש בתחום הבריאות, מדובר בכתב הבריאות של גלי צה"ל מאיר מרציאנו שמצטרף לדסק הבריאות ב'חדשות 13, לצידה של הילה אלרואי, פרשנית הבריאות.

הכתבת חן זנדר שסיקרה את תחום הבריאות והתחבורה בתקופה האחרונה, תתמקד מעתה בתחום התחבורה.

מרציאנו הינו  בוגר ישיבת 'מעלה גלבוע', שירת בגל"צ שלוש שנים כחייל וכאזרח. תחילה ככתב סביבה ואנרגיה ובהמשך ככתב בריאות של התחנה הצבאית.

ככתב בריאות הוביל מאבק בנושאי התפוסה הגוהה במחלקות הפנימיות, מה שהוביל לפרסום יזום של אחוזי התפוסה של בתי החולים לציבור. בנוסף, פרסם תחקיר על גיוס מבוטחים לקופות החולים בתמורה על פי החשד לטובת הנאה והוביל לבדיקה בנושא על ידי ועדה מיוחדת שהוקמה. בתקופת הקורונה, פרסם לראשונה הנחיות לאזרחים, תוכניות חירום של משרד הבריאות וכן מחלוקות בין גורמי המקצוע השונים במשרד הבריאות ומחוצה לו וכן מחדלים במערך הבדיקות. בנוסף, בראשית הסגר הראשון, פרסם הקלטות מדיון פנימי, שם הודה בכיר בקופות החולים כי מלאי מכונות ההנשמה מנוהל בצורה לקויה.

יצוין כי מאיר הינו אחיה של העיתונאית הוותיקה קרן מרציאנו, המועסקת בערוץ המתחרה 'חדשות 12' כראש הדסק הכלכלי ומגישה בכירה על בסיס יומיומי.

ישראל טויטו מנכ"ל 'חדשות 13' מסר: "כחברה שבה עובדים העיתונאים הטובים ביותר בישראל, אנו גאים לצרף עיתונאי צעיר ומבטיח.
למאיר מצפה משימה קשה ומורכבת בתקופה שבה כתב בריאות הוא גורם משמעותי בחברת חדשות ואני בטוח שהוא יבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר".

נזכיר כי הצטרפותו של מאיר מרציאנו לערוץ באה, לאחר שורת מפוטרים מוכרים מהערוץ, אותם נהגנו לראות כמעט מידי יום ביומו, בהם כתב הכנסת עקיבא נוביק שמצא את מקומו ב'כאן 11', הכתב המדיני ברק רביד שמצא את מקומו ב'וואלה', החזאי דני רופ שמצא את מקומו כחזאי הראשי של אתר ynet. בימים האחרונים פורסם כי גם העיתונאית אלמז מנגיסטו עזבה את 'חדשות 13' לטובת הערוץ המתחרה 'חדשות 12'. ככל הידוע, מגישת המהדורה המרכזית לשעבר טלי מורנו שפוטרה בתום חופשת לידה עדיין לא נקלטה במקום עבודה אחר.

חדשות 13 קרן מרציאנו גלי צה''ל מאיר מרציאנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד