י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בשורות טובות

נס: היולדת החרדית שהיתה במצב קריטי שוחררה

בשורה טובה תדשן עצם. היולדת הצעירה שהייתה מוטלת על ערש דווי, חוה לאה בת אסתר, שוחררה היום מבית החולים להמשך התאוששות בבית ההחלמה. בנה הבכור יולד לפני מספר שבועות בניתוח חירום

נס: היולדת החרדית שהיתה במצב קריטי שוחררה
מחלקת קורונה בבית החולים רמב"ם צילום: רביב מיוחס

לאחר שבשבועות האחרונים עקבנו בתפלה ובדאגה יחד עם כל בית ישראל אחרי ההידרדרות החמורה במצבה הבריאותי של היולדת הצעירה שחלתה כתוצאה מהידבקות בנגיף הקורונה. והועברה מבית החולים מעייני הישועה להמשך טיפול בבית החולים איכילוב, שם נלחמו הרופאים על חייה. הערב (ראשון) אנו מדווחים על בשורות טובות, עם שחרורה מבית החולים להמשך התאוששות בבית ההחלמה.

כפי שדווח היולדת הצעירה בת ה-26, תושבת בני ברק, נדבקה בנגיף קורונה במהלך תקופת הריונה, ועוד לפני הלידה כבר הורדמה והונשמה. לפני מספר שבועות כשחלה הרעה במצבה יילדו הרופאים בניתוח חירום את בנה הבכור, וזאת לאחר כמה שנות ציפייה.

בשיא ההידרדרות הועברה מ'מעייני הישועה' ל'איכילוב', שם חוברה היולדת למכשיר 'אקמו' ומצבה הוגדר קריטי. בשבוע האחרון פקחה היולדת את עיניה ונותקה בהדרגה ממכשירי ההנשמה, עד לשחרורה היום לבית החלמה להמשך התאוששות.

בני משפחתה מדגישים כי היולדת הצעירה עדיין צריכה הרבה תפילות עד שתשוב לאיתנה, אבל מדובר בבשורה חשובה, כאשר היא נרפאת אט אט ואף השתחררה בשעה טובה מבית חולים לבית החלמה, בדרך להחלמה מלאה בעז"ה.

כזכור בעוד היא נלחמה על חייה בבית החולים לאחר שנדבקה בנגיף. סבה הגאון רבי מנחם אריה טובולסקי זצ"ל, מחשובי תלמידי החכמים בבני ברק התמוטט במוצאי שמחת תורה והובא למנוחות בבית החיים סגולה בפתח תקווה. בן 80 היה בפטירתו.

קורונה יולדת חרדית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד