י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
קונים בהולנד אוכלים בגרמניה

הפתרון היצירתי של בעל המסעדה שעל הגבול

בעקבות נגיף הקורונה המתפרץ בשנית, אסרה ממשלת הולנד על ישיבה במסעדות. בעלים של מסעדה שנמצאת על הגבול שבין הולנד לגרמניה, מצא פתרון מבריק בכדי לרצות את לקוחותיו. קונים בהולנד ויושבים לאכול בגרמניה

הפתרון היצירתי של בעל המסעדה שעל הגבול
מסעדה. אילוסטרציה צילום: unsplash

בעליה של מסעדת דגים על גבול הולנד - גרמניה מצא דרך יצירתית מאוד, איך לשמור על העסק שלו פתוח למרות איסור הישיבה במקום, קונים בהולנד ויושבים בגרמניה.

ריק דה פריס בן ה-34 מהעיר טוונטה ששוכנת בגבול הולנד - גרמניה הקים אוהל בחלק הגרמני, והצליח להעביר את פינת הישיבה מהולנד לגרמניה. הבעלים סיפר לתקשורת המקומית כי הוא קיבל רשות מהעירייה לשים אוהל בחלק הגרמני, מאחר והמסעדה נמצאת בחלק ההולנדי, "אז פשוט בדקתי עם העירייה, והם אישרו, אז העברתי את פינת הישיבה מהולנד לגרמניה, וכך הכל חוקי, כי רוב הלקוחות שלי מגרמניה והם רצו לשבת ולאכול, אז אני חייב לדאוג להם, והם יושבים עם מרחק לפי כל הכללים", סיפר.

בנוסף ללקוחות הקבועים, דה פריס גילה בסוף השבוע הקודם הרבה פנים חדשות. "אני חושב בזכות העניין הרב של התקשורת הגרמנית. היו פה שלושה צוותי טלוויזיה מגרמניה, וזה עשה פרסום, מלבד זאת, הצורך פשוט קיים, גם בקרב ההולנדים, אנשים פשוט מתגעגעים לשבת יחד ולאכול משהו".

לדברי בעל המסעדה הוא מנסה לשרוד עם כל הקושי. "אני מקווה שאוכל להמשיך ככה, אך קהל הלקוחות עדיין נמוך ב-50 אחוז בהשוואה לעידן שלפני הקורונה, בואו נקווה שלא תהיה בהולנד סגר מוחלט, כי אז כבר לא אוכל לטגן דגים וזה יהיה אסון", סיכם ריק דה פריס.

מסעדה הולנד קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד