י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מאות כבר חתמו

הקהילה החרדית בבת-ים נגד היוזמה של אגודת ישראל בתל אביב

תושבי בת ים מארגנים בימים אלו עצומה מיוחדת נגד היוזמה של חבר מועצת העיר תל אביב נפתלי לוברט לשינוי קו 140 המסיע אותם מידי יום מבת ים לבני ברק וחזרה. העין שלנו לא צרה בתושבי בני ברק, מדובר כאן ב'זה נהנה וזה חסר'

הקהילה החרדית בבת-ים נגד היוזמה של אגודת ישראל בתל אביב
תחנת אוטובוס צילום: משה מילנר, לעמ

"לאור בקשות רבות שהגיעו ללשכתנו מהציבור הרחב להפעלת קו תחבורה משכונות דרום העיר תל אביב לבני ברק וחזרה, פעלנו שנים רבות מול משרד התחבורה, עיריית תל אביב, עיריית בני ברק וגורמים נוספים, והצלחנו בעז"ה להפעיל קו לרווחת התושבים" בישר נפתלי לוברט נציג סיעת יהדות התורה במועצת העיר תל אביב, לתושביה החרדים של תל אביב.

לוברט הוסיף ופרט את פרטי הבשורה "קו 140 מבת ים ישנה את מסלולו, ויעבור בציר הראשי חוצה שכונות דרום תל אביב, דרך קיבוץ גלויות - בר לב בדרכו לעיר בני ברק ובחזרה". במודעה המיוחדת מודה לוברט לראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין וסגן שר השיכון חבר הכנסת יעקב ליצמן, ולאגף התנועה בעיריית תל אביב.

תושבי בת ים מתארגנים בימים אלו למחאה נגד השינוי בקו שמוביל אותם מבת ים לבני ברק וחזרה, התושבים מארגנים בימים אלו עצומה בה הם דורשים לא לשנות את מסלול הקו. דבר שיסרבל ויקשה על איכות חייהם של תושבי בת ים המשתמשים בתחבורה הציבורית.

מאיר שמש שבתו מובילה את המאבק סיפר בשיחה עם 'בחדרי חרדים' "הבת שלי לומדת בבני ברק, והבן שלי בתל אביב. השינוי בקו הולך להוסיף להם ולכל התלמידים הנוסעים מבת ים למוסדות הלימודים מידי יום".

עוד הוסיף שמש "העין שלנו לא צרה בתושבי בני ברק, אך כאן לא מדובר בסיטואציה של זה נהנה וזה לא חסר, אלא מדובר ב'זה נהנה וזה חסר'. כשיש אופציה אחרת לשנות את קו 53, בלי לפגוע בכל התלמידים המשתמשים מידי יום בקו 140".

"בתי התחילה לחלק פלאיירים לנוסעים בקו 140, הנהגים עצמם הופתעו מהשינוי התמוה" מספר שמש, ומדגיש "אנחנו לא היחידים במאבק הזה, מאות כבר חתמו על העצומה, וגם חלקים נרחבים מתושביה החרדיים בבת ים, בהם חברי קהילת באבוב בעיר תומכים במאבק, ומנהלת בית הספר של באבוב דוחפת מאד את המאבק".

עצומה תל אביב בת ים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד