י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
שב"ס יאשר?

יגאל עמיר ביקש לצאת מהכלא לבר המצווה של בנו

יגאל עמיר, רוצח ראש הממשלה רבין, מבקש משב"ס לאפשר לו לצאת מהכלא לחופשה כדי להשתתף בבר המצווה שתיערך לבנו. חוות דעת של השב"כ קובעת: עמיר מהווה סיכון גם 25 שנה אחרי הרצח

יגאל עמיר ביקש לצאת מהכלא לבר המצווה של בנו
פלאש 90

יגאל עמיר המואשם ברצח ראש הממשלה יצחק רבין ביקש לצאת לחופשה חריגה מהכלא עבור בר המצווה של בנו - כך דווח ב-וואלה! NEWS. על פי הדיווח, האירוע עתיד להתקיים בביתה של אשתו לריסה עמיר.

בתוך כך, נדחתה בקשתו של יגאל עמיר לערער על ההחלטה להגביל את שיחות הטלפון שלו לבני משפחה מקרבה ראשונה בלבד.

נזכיר, כי חוות דעת של השב"כ, קובעת כי גם 25 שנה אחרי, רוצח ראש הממשלה עדיין מהווה סיכון. גורמים בשב"כ צוטטו כשהם אומרים על הרוצח יגאל עמיר כי הוא "פעיל מסוכן שלא שינה את דרכיו" והמליצו כי "יש לצמצם את קשריו עם אנשים מבחוץ".

25 שנה בדיוק יושב יגאל עמיר בכלא לאחר שנמצא אשם ברצח ראש הממשלה יצחק רבין לאחר סיום עצרת השלום בכיכר 'מלכי ישראל' שלימים נקראה על שמו - כיכר רבין. עם זאת, למרות שעברו כבר 25 שנה, בשב"כ סבורים כי יגאל עמיר עדיין מסוכן ולא שינה את דרכיו, וכי יש לצמצם את קשריו עם אנשים מחוץ לכלא.

מה שגרם לחוות הדעת הזו היא טענה שלפיה בני נוער המזוהים עם הימין הפכו לקהילה מחוץ לכלא התומכת בעמיר ובמעשיו ומוכנה לפעול למענו. "בימים אלה התגייסו בני נוער המזוהים עם הימין והפכו לקהילה מחוץ לכלא התומכת בעמיר ובמעשיו ומוכנה לפעול למענו... כל זה מצביע על סיכון הנשקף מקשריו של הרוצח עם גורמים מחוץ לכלא", נאמר בחוות הדעת.

נציין, כי למרות חוות הדעת של השב"כ, ראש הממשלה בנימין נתניהו טען בעצרת זיכרון לזכרו של רבין בכנסת, בדיוק את ההיפך וציין כי יש הסתה לרצח דווקא נגדו. נתניהו ניצל היום את המעמד בעצרת הזיכרון לרבין בכנסת, וטען כי גם היום קיימת הסתה לרצח ראש הממשלה אך איש אינו פוצה פה.

בדבריו קרא ראש הממשלה להוקיע הסתה לאלימות מכל צד שהוא: "25 שנים חלפו מאז הרצח הנורא. נזכור שבעברו הרחוק של עמנו ידענו אסונות לאומים שקנאים חסרי רסן עשו דין לעצמם. אם נרשה לאנשי שוליים לנהוג כך גם היום, שוב נמצא עצמנו על סף התהום". הוא הוסיף כי "היום, 25 שנים אחרי רצח רבין יש הסתה מפורשת לרצח כלפי ראש הממשלה ובני ביתו חדשות לבקרים, ואיש כמעט אינו פוצה פה".

 

 

יגאל עמיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד