י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

אחרי טויוטה, גם הונדה הוציאה קריאת שירות

תקלה בכריות האוויר בחלק מדגמי הונדה, גרמה לחברה להוציא קריאה לבעלי הדגמים להגיע למוסכים לצורך תיקון התקלה. מומחים: "לא מדובר בתקלה חריגה, הרעש רק בשל פרשת טויוטה"

הונדה
הונדה

משהו רע עובר על יצרניות הענק בשוק הרכב. לאחר שתי קריאות שירות של חברת טויוטה הוציאה בלילה (ד) גם חברת הונדה קריאת שירות לחלק מרכביה.

חברת הונדה הודיעה כי היא קוראת ל 438,000 בעלי כלי רכב מתוצרתה ברחבי העולם, להגיע למוסכים המורשים לתיקון תקלה חמורה שהתגלתה בכריות האוויר. מדובר בעיקר ברכבים מהשנים 2001 ו-2002 של דגמי "הונדה אקורד" ו"הונדה סיוויק".


קריאה זו אינה הראשונה של ענקית הרכב השנייה בגודלה ביפן, לפני כשבועיים קראה הונדה לבעלי 646,000 ממכוניותיה ברחבי העולם, להגיע למוסכים בשל בעיה שנתגלתה באחד ממתגי סגירת ופתיחת חלונות הרכב בדגמי "הונדה ג'ז" – תקלה שעל פי החשד הביאה למותו של ילד בדרום אפריקה.

התקלה הפעם, מסבירים בהונדה הינה כי כריות האוויר הבעייתיות עשויות להתנפח יתר על המידה ולהתפוצץ, ובכך להעיף חלקי מתכת קטלניים לאוויר. החברה טוענת כי מסגרת המתכת של החלק המנפח עשויה להיקרע ממקומה. בעיית כרית האוויר נקשרה עד כה ל- 11 מקרי פציעות ומקרה מוות אחד.

למרות הסערה המתחוללת טוענים מומחי רכב כי קריאה להגעת מכוניות למוסכי החברה לבדיקות ותיקונים הם עניין שבשגרה. "הונדה נמצאת כרגע בכותרות כי היא קראה להשיב למוסכים את כלי הרכב בסמיכות לפרשת טויוטה. אם הם היו מבקשים את אותה הבקשה לפני כמה שבועות אף אחד לא היה שומע מהם", הם אומרים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד