י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הבחירות בצל השלום

מפתיע: הפלסטינים והסורים רוצים שטראמפ ינצח • צפו

ישראלי המטייל בימים אלו בדובאי, מספר כי הופתע לשמוע ממהגרים פלסטינים וסורים כי הם מייחלים דווקא לניצחונו של הנשיא טראמפ, תומך ישראל מובהק. "רק הוא יביא שלום עם עוד מדינות ערביות"

מפתיע: הפלסטינים והסורים רוצים שטראמפ ינצח • צפו
עבד רחים חטיב, פלאש 90

מאיר ברנשטיין, ישראלי המטייל בימים אלה בדובאי, אומר כי בעת שטייל בשוק המקומי, שם מהגרים מרחבי העולם הערבי, הופתע לשמוע כי כולם שם מייחלים לניצחון של טראמפ. "הם הפלסטינים והסורים אמרו לי שהם רוצים ניצחון של טראמפ, כי רק הוא יביא שלום עם עוד מדינות ערביות".

מאיר ברנשטיין נמצא בימים אלה בדובאי ובאבו דאבי, הוא ביקר אצל משפחתו של חבר חדש אותו הכיר שם, יוסף אלהמלי. יוסף סיפר כי לפני עשר שנים אביו ביקר בארץ יחד עם אימו, כדי שתקבל טיפול רפואי.

הוא סיפר כי הם קיבלו טיפול מציל חיים בבית החולים רמב"ם בחיפה, אך האמא מאז הלכה לעולמה, האבא והבן מחכים כבר לבקר בארץ, והאבא סיפר כי הוא היה בארץ 40 יום בשביל הטיפול הרפואי, והוא טייל כאן ונהנה מכל רגע, והם כבר מתכננים את ההגעה שלהם לארץ.

מאיר מספר כי קיבלו אותו בצורה נפלאה, "אני מסתובב פה כמו חלום כבר יותר משבועיים, החלום לצערי הסתיים ואני עוזב פה, אך בוודאי אחזור שוב ושוב, כולם כאן ממש מתפללים לניצחונו של טראמפ, הם חוששים שביידן יפסיק את השלום עם מדינות ערביות, אני דיברתי עם מלא פלסטינים וסורים כאן, הם מייחלים לשלום בצורה נרגשת".

יוסף אלהמלי אמר כי הוא מתרגש לאחר לראשונה אצלו בבית יהודים, וזה כבוד מאד גדול בשבילו האירוח הזה, והוא מצפה לעוד יהודים שיגיעו לביתו, "הבית שלי פתוח לכל היהודים והישראלים, אני ומשפחתי מחכים לכם".

חבריו החדשים של מאיר מפרגנים בלי סוף לראש הממשלה נתניהו על המהלך של השלום, הם לא מפסיקים לשבח ולהלל את שליט איחוד האמירויות, מוחמד בן זאיד, ואומרים כי כל מהלך של השליט זה למען העם האמירתי.

דונלד טראמפ דובאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד