י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

תיקתק: העידן הבא בתחבורה הציבורית נקלט בהצלחה בירושלים

המיניבוסים הירוקים הממותגים "אגד תיקתק" נראים כבר למעלה מחודשיים בנתיבי התחבורה הציבורית בירושלים. אלפי נוסעים, שכבר נחשפו והתנסו בשרות תיק תק, הביעו שביעות רצון מרובה ואהדה גדולה לשרות המסמל את העידן החדש במהפכת התחבורה הציבורית בירושלים. הירושלמים שכבר התנסו בנסיעה בתיק תק גילו מהר מאוד את הנוחיות והיתרונות שבשירות. מאז הפעלתו נרשמת עליה חדה ועקבית בשיעור המשתמשים החדשים וזאת לצד נאמנות מרשימה של כל מי שהתנסה בשירות. תושבי ירושלים נהנים מניסיון ההפעלה של תיק תק בחיפה שם פועל השרות בהצלחה רבה זה כחצי שנה

תיקתק: העידן הבא בתחבורה הציבורית נקלט בהצלחה בירושלים
אגד תיקתק צילום: צילום מתוך הסרטון

מהו תיקתק? תיקתק הוא למעשה תחבורה שיתופית - שירות הסעות מהיר, חכם, חדשני, זמין, נוח וזול. השרות מאפשר לתושבי הבירה לנוע ברחבי העיר בהזמנה אישית מכל מקום לאזורים מוגדרים, במיניבוסים חדישים, מהירים, נוחים וידידותיים. לתחבורה שיתופית יש יתרונות  משמעותיים. הבולטים בהם:  ירידת מחירים, הפחתה ניכרת בעומסי התחבורה,  בנתיבי התחבורה, קיצור זמני הנסיעה, שרות זמין יותר, זול יותר וגמיש יותר.

האזורים המוגדרים במפת הנסיעה של תיקתק כוללים אולמות שמחה, מוקדי תעסוקה בהר חוצבים, מרכזי רפואה: הדסה - הר הצופים ועין כרם, שערי צדק, תחנת הרכבת נבון, מרכזית ירושלים, הכנסת ומשרדי ממשלה, בנייני האומה, ועוד.

 50 המיניבוסים הנעים כבר בכבישי ירושלים במקביל לרכבת הקלה ושירותי התחבורה הקיימים, נהוגים בידי נהגים בעלי ניסיון רב ותודעת שרות גבוהה. תושבי ירושלים ייהנו, איפוא, מהשירות החדשני והיתרונות שהוא מציע.

איך זה עובד? הזמנת השירות מתבצעת בלחיצת כפתור דרך אפליקציית אגד. מזמין השירות מזין את היעד אליו הוא רוצה להגיע והאפליקציה, באמצעות האלגוריתם הייחודי שפותח, בוחרת עבורו את המסלול השיתופי המהיר ביותר. תושבי ירושלים אף נהנים משירות "הזמנה עתידית" אשר מאפשר להזמין את רכבי תיק תק מראש לשעה ספציפית בה הרכב יאספם ממקום המוצא בה מצוי מזמין השרות.

כמה זה עולה? עלות הנסיעה היא בין 10 ל-15 ש"ח, בהתאם לשעות העומס. קיימת הנחה של 50 אחוזים מעלות הנסיעה לאזרחים ותיקים. השירות פועל בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 6:00 בבוקר ועד 9 בערב. אלפים הורידו כבר את אפליקציית אגד הנקייה, המספקת את כל המידע הרלוונטי למבקש לנסוע בתחבורה הציבורית.

רוצים להוריד את אפליקציית תיקתק? כנסו>>

אגד אוטובוס אגד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד