י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
התחלואה ירדה, ההסתה נשארה

גפני נגד התקשורת: "חשבתי שיבקשו סליחה מהרב קנייבסקי"

בנאומו במליאה תקף ח"כ משה גפני את ההסתה התקשורתית נגד המגזר החרדי שלדבריו עושה מאמצים רבים להורדת התחלואה ואז מואשם שאינו הולך לבדיקות. "עברנו תקופה קשה, איפה שפתחנו תקשורת שמענו התקפות קשות שאנחנו מפיצי מחלות"

גפני נגד התקשורת: "חשבתי שיבקשו סליחה מהרב קנייבסקי"
משה גפני צילום: Miriam Alster/Flash90

חבר הכנסת משה גפני תוקף היום (שני) את התקשורת בכל הנוגע לסיקור החרדים בתקופת הקורונה. גפני מאשים את כלי התקשורת בכך שהם פוגעים בחרדים ומציירים אותם כמפיצי מחלות, בעוד עריהם הפכו לירוקות, ולדבריו - התקשורת שותקת.

"אני כאדם חרדי" פתח גפני, וכמוני יש אלפים, עברנו תקופה קשה, איפה שפתחנו תקשורת שמענו התקפות קשות שאנחנו מפיצי מחלות. בעוד שבשפת הים ובהפגנות עסקים התנהלו כרגיל ולא תקפו, אנחנו חטפנו".

גפני ציין כי כל הערים האדומות החרדיות הפכו לירוקות: "אני גר בבני ברק, ואני יודע את המאמצים שנעשו שם כדי להוריד את התחלואה. שמחנו שהנה הצליח ובכל הישובים החרדים הפכנו לירוקות. ובאמת התחלואה ירדה".

אלא שלדברי גפני, "אנחנו פותחים את החדשות, היינו בטוחים שיבקשו סליחה מהרב קנייבסקי והנה שמענו שהציבור החרדי לא הולך לבדיקות. לא מפסיקים לפגוע בציבור הזה וחושבים שהוא עשוי מפלסטלינה".


גפני העיד על על עצמו כי הוא לא יצא לבית כנסת מאז תחילת המשבר: "אין אחד שהוא בלי מסיכה וכולם מקפידים כמו בכל חברה וזה מה שיש להגיד במערכת יחסים? הקורונה תיגמר יום אחד. המצב הזה הוא בלתי נסבל, אנחנו לא שק חבטות, אנחנו עושים מאמץ להיות חלק מהעניין".

גפני התייחס גם לנושא העלאת הקנסות: "אומרים שאנחנו עושים מרד. עושים קנסות שאי אפשר לתאר אותם", גפני ציין כי "בעלי עסקים שפושטים רגל", לא יעמדו בקנסות. גפני הסביר כי אמנם "צריך קנסות, אבל לא להעלות בממדים כאלה, לא מדובר בעבריינים. צריך להתנהג בחמלה ורחמנות. אני קורא לראש הממשלה לא ללכת לכיוון הזה".

קורונה משה גפני קנסות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד