י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הבחירות כבר כאן

צפו: הליכוד בסרטון תעמולה נגד מנהיגי האופוזיציה

חידוש מרענן. תנועת הליכוד מפרסמת הערב סרטון תעמולה כאילו אנחנו בשיאה של מערכת בחירות סוערת. בתיעוד מוצגים שלושת מנהיגי האופוזיציה הדומיננטיים לפיד, בנט ושקד כמי שתוקפים את הסגר השני שלדברי נתניהו במבחן התוצאה הוכיח את עצמו ואנחנו רואים כעת מדינות באירופה שנכנסות לסגר שכזה • צפו

צפו: הליכוד בסרטון תעמולה נגד מנהיגי האופוזיציה
נתניהו, לפיד ובנט במליאת הכנסת צילום: פלאש 90

החל קמפיין הבחירות? הליכוד מפיץ הערב (שני) סרטון תעמולה נגד יאיר לפיד, נפתלי בנט ואיילת שקד, כאילו אנחנו בשיא מערכת הבחירות. בסרטון התעמולה החדש נגד מנהיגי האופוזיציה מוצגים השלושה נואמים בתקיפות נגד הסגר השני שמהווה לדעתם כישלון.

בסרטון שפרסמו בליכוד הוצגו לפיד, בנט ושקד כמי שמאשימים את נתניהו בהחלטתו להטיל סגר שני, אז טען נתניהו כי מדינות אירופה בעקבותינו, ומנהיגי האופוזיציה תקפו וטענו כי זה לא יקרה.

ייאיר לפיד נראה אומר: "זה פשוט לא נכון שהגל השני מכה בכל העולם ואין ברירה, זה עוד אחד מהשקרים. אין עוד מדינה בעולם שבה עושים סגר שני".

חברת הכנסת שקד מוצגת אומרת במליאת הכנסת: "רק מדינות נכשלות מגיעות לסגר שני". נפתלי בנט מוצג כאומר: "מי שאומר שכולם מגיעים לסגר מ-ש-ק-ר". בפועל מציגים בליכוד את ההחלטה להטיל סגר בגרמניה, צרפת ובימים האחרונים גם בבריטניה.

בנט הגיב לסרטון וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "ראו, עם ישראל, במה עוסק ראש ממשלת ישראל, ומה חשוב לו באמת. עצוב. ‏אפשר אחרת".

בנימין נתניהו מפלגת הליכוד תעמולת בחירות יאיר לפיד נפתלי בנט איילת שקד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד