י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"יום שנכפל בו כי טוב"

הקפה בבעלזא נתרם לזכות הנשיא טראמפ

לאחר מכתב רבני ארצות הברית, הנדיר בו הם מודים לנשיא דונלד טראמפ על כל פעולותיו למען הציבור החרדי בפרט והיהודי בכלל, הבוקר כוסו המיחמים בחדר הקפה בבית הכנסת הגדול של חסידי בעלזא בירושלים, בקריאה מכל המברכים לכוון לזכות זכייתו של הנשיא המכהן ו"הצלחת היהדות הנאמנה"

הקפה בבעלזא נתרם לזכות הנשיא טראמפ
המודעה בבעזלא צילום: באדיבות המצלם

אין מקום יותר פופולארי לדון בו בסערות הזמן מהפינה החשוכה הממוקמת במשולש הגבולות, הפרוזדור, מתלים, וחדרי הנוחיות, בכניסה לבית הכנסת.

אמש עודכנו פתקי התורמים במרכז העולמי בית הכנסת הגדול של חסידות בעלזא בירושלים. שם לא מדובר ב'קאווע שטיבל' בודד כמתואר לעיל, אלא במתחם שלם של 'קאווע שטיבל' כראוי וכיאות לכבוד הלומדים הרבים בני החסידות ושאר תושבי האיזור ששוהים במקום.

דרמה בארה"ב: גדולי האדמו"רים והרבנים במכתב חסר תקדים למען טראמפ

בליל אמש כאמור נתלו על כל הדוודים הגדולים, ולוחות המודעות פתקים בו מודיעים לציבור המברכים לזכות מי לברך את הברכות. "פרנס היום - הוצאות השתיה בחדר קפה, היום יום שלישי יום שנכפל בו כי טוב - ט"ז מרחשון, נדבת החפץ בעילום שמו" עד כאן מדובר בפתיח רגיל הנכתב על פתקים מאולתרים הדבוקים לדוודים מעלי האדים בפינות בתי הכנסת.

המעניין הוא ההמשך, המניע והסיבה לאותה תרומה בעילום שמו של התורם לפי הנכתב, הוא "להצלחת היהדות הנאמנה בארצות הברית ובכל העולם, בבחירתו מחדש של אוהד היהודים החרדים בכלל, ואוהד יהודי ארץ ישראל בפרט, הנשיא טראמפ שימשיך לכהן כנשיא ארצות הברית, וימשיך לפעול בטוב לבו למען היהודים בכלל, ובפרט למען החרדים לדבר ה' בכל העולם".

המודעות בשטיבל בבעזלא

שטיבל בעלזא דונאלד טראמפ הבחירות בארה''ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד