י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מחפשים מתנה לא שגרתית? תכירו את בלון פלוס

מתנה חגיגית נועדה לרגש את הקרובים שלנו, את בן או בת הזוג, ואפילו את המשפחה. כיום, בגלל ההיצע הכל כך גדול מאוד קשה למצוא מתנה ייחודית ולא שגרתית. מחפשים מתנה שגרתית? הכירו את בלון פלוס. המתנה הכי מרגשת, הכי רומנטית, לא צעקנית מידי, ועדיין מסמלת חגיגיות ורשמיות היא בלונים

מחפשים מתנה לא שגרתית? תכירו את בלון פלוס
בלונים צילום: unsplash

קצת על אתר בלון פלוס – על השירות

בלון פלוס מספקת ומעניקה בלונים לאירועים, בלונים למסיבות וגם לחתונות, השירות בפריסה ארצית. אנחנו, בבלון פלוס מגיעות עם ניסיון של מעל 15 שנה, מספקים את המוצר הסופי ברמה הגבוהה ביותר. מחפשים בלונים לברית? לימי הולדת? לחתונה? או סתם לאירוע חגיגי נוסף? בלון פלוס כאן לרשותכם. בלון פלוס מרכזת את כל מה שאתם צריכים באירוע במקום אחד – החל מעיצוב וסידורי בלונים, ועד למארזים אישיים ורומנטיים. בכל שאלה, אתם מוזמנים להתקשר – 072-256-9075.

המתנה המושלמת והלא שגרתית – מארזים יפיפיים

מעוניינים להפתיע את הקרוב שלכם במתנה ייחודית? לא משעממת? ומתוקה? הגעתם למקום הנכון. ישנם שלל מתנות מפתיעות ורומנטיות, ועם הרבה מאוד מתוק. הכירו את המארזים של בלון פלוס! מארזים המשלבים מתוקים יחד עם בלון רומנטי ומפנק. אז מה תוכלו למצוא במארזים שלנו? הנה כמה סוגים:

  1. בלון הפתעה – מדובר במארז שכולו מתוק, הבלון בצבע לבן עם עיצובים, וכולל בתוכו הרבה מתוקים – שוקולדים, ביצי קינדר, דוב חמוד עם לב, ומתוקים נוספים. הפתעה זו, מיועדת לזוגות אוהבים, ולנשואים.

  2. מארז I love You – מארז שכולו טוב! מראה המארז דמוי שחור, מעוצב באותיות LOV, ורשמי עבור קשרים רומנטיים וזוגיות. המארז צועק: "I love you" המארז כולל בקבוק וויסקי, לבבות אדומים, ושוקולדים מתוקים מאוד. המתנה המושלמת ביותר ליום האהבה וליום הולדת של הבן או בת הזוג.

  3. מארז כדור פורח עם מתוקים – מדובר במתנה הכי נפוצה והכי נמכרת לזוגות אוהבים. כל גבר, במהלך חייו, קיבל מתנה מהסוג הזה מהאישה האוהבת. מדובר על כדור פורח עם הקדשה חמה, ומתמחיה שלל מתוקים בכל מיני צורות.

אלה הם שלושת המתנות הנפוצות בקרב זוגות אוהבים, בעיקר ביום האהבה וימי ההולדת. המתנה המושלמת לא חייבת להיות צעקנית מידי או מושקעת מידי, אלה להפוך – היא חייבת להיות מרגשת ומתוקה. הכיתוב, בחירת המילים, חייבת להיעשות בהקדשה רבה, והאביזרים הנלווים חייבים להיטמע בצורה נכונה.


בלון מעוצב • קרדיט: בלון פלוס

בקצרה – טיפים לעבודה עם חברת בלונים

עבודה עם חברת בלונים לאירועים לא תמיד פשוטה ומכילה הרבה רגשות מעורבים. מההתחלה, יש לבחור חברה שמבינה את הצרכים שלנו, את המטרות שלנו, ויכולה ליישם את הדברים היפים ביותר בשטח. הנה כמה טיפים לעבודה עם חברת בלונים:

  1. דעו את החברה – בעת הבחירה ובכלל, דעו מול מי אתם ניצבים. בדקו מהם הפידבקים של אותה החברה, כיצד היא מתארת את תהליך העבודה, כמה ניסיון יש לה, והכי חשוב – תסתכלו קצת בתמונות, ותבדקו כמה היא משקיעה.

  2. תהיו גלויים ותכוונו אותה לעיקרי הדברים – כל צורך שירות בא עם תעודת זהות שונה, הוא אוהב דברים אחרים ושונים, ויש לו רמה אחרת של בקשות. לפיכך, אל תחשבו שחברת הבלונים תדע מראש איך לעשות את הדברים, תהיו גלויים איתה ותכוונו אותה לעיקרי הפרטים: החל מהתכנון העיצובי, ועד לבקשות מיוחדות. דבר זה, יכול למנוע ויכוחים עתידיים.

  3. כבר מההתחלה בדקו מהו אופן התשלום – ישנם המון חברות בלונים שנחשבות כאיכותיות ביותר, יוקרתיות, ועושות עבודה נהדרת ביישום העבודה. לכן, כבר מההתחלה רצוי לעשות תיאום ציפיות, ולמנוע ויכוחים בנוגע לאופן התשלום ומה נכלל בו.

  4. קבעו את המטרות עם החברה – החברה חייבת להבין לאיזה אירוע השירות מיועד, בכך היא תדע כיצד להתאים את השירות ואת המוצרים הנלווים. אי ידיעה רק תוריד את איכות התכנון, ותפגע באלמנט ההפתעה. לדוגמא: אם אתם חוגגים בר מצווה, וודאו שהחברה לא תביא מוצרים רומנטיים מידי, אלה מוצרים עם עיצובים שמתאימים לבר מצווה, וכך ההפך.

חברת בלון פלוס מתמחה בבלונים לאירועים, במארזים אישיים רומנטיים ומתוקים, ובדברים נוספים. בכל צעד, בכל פעולה, אתם יכולים להתייעץ איתנו ונשמח לספק לכם את השירות על הצד הטוב ביותר. העיצוב הוא חלק בלתי נפרד מהתפאורה, הצד השני חייב להיות מופתע. בכל שאלה, התקשרו אלינו.

 

בלוני תבערה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד