ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
מתוק ומנחם

'תחזית קשה' לחורף: הקרמבו לא שורד את משבר הקורונה

בצל התחלואה והבידוד, הציבור מסתער בהמוניו על מדפי ה'קרמבו' ברשתות השיווק | בחברת שטראוס מרגיעים, "גם אם ייתכנו חוסרים נקודתיים בעקבות הביקוש העצום, אנו מייצרים סביב השעון, לספק קרמבו לכל צרכנינו", מנגד בחברת פלדמן מצהירים כי הם עורכים כעת "בדיקה מחודשת של המשך ייצור הקרמבו" • חורף מתוק ובריא

'תחזית קשה' לחורף: הקרמבו לא שורד את משבר הקורונה
קרמבו צילום: הדס פרוש פלאש 90

"גם הקרמבו נפל קורבן למגפה, הביקוש הגובר למעדן המנחם גרם למחסור על המדפים" מקוננים בידיעות אחרונות ב'חשיפה בלעדית'. ומתריעים מפני חורף קשה עוד יותר הצפוי לנו בצל השתוללות נגיף הקורונה.

הסיבה ל'נפילתו של הקרמבו' במאבק היא יותר פשוטה משחשבתם, בתקופת הקורונה אזרחי ישראל שוהים יותר בבתיהם ומחפשים את המוכר והמתוק להתנחם בו.

בחברת שטראוס החולשת על 90% מסך 'שוק הקרמבו' בישראל מצהירים, על פי הדיווח בידיעות אחרונות "כי הם עושים מאמצים נרחבים על מנת לעלות על הביקוש הגובר", בכדי לספק את מוצר הצריכה 'הבסיסי' לכל החנויות ורשתות השיווק.

עוד הוסיפו בחברת שטראוס "אכן נרשמה עלייה בביקוש לקרמבו בתקופת הקורונה, מכיוון שהקהל הישראלי נמצא יותר בביתו ומצפה לפינוק החורף הלאומי, אנחנו מייצרים בכל שנה את הקרמבו בכמויות גדולות ועושים כל שביכולתנו להמשיך ולעשות זאת. גם אם ייתכנו חוסרים נקודתיים בעקבות הביקוש העצום, אנו מייצרים סיבב שעון כדי לספק קרמבו לכל צרכנינו".

יצויין, שהיות והקרמבו מפני עדינותו הרבה נעטף באופן ידני, דבר המייקר מאד את עלויות הייצור, בנוסף לכך שמדובר במוצר שהוא מוגבל עונתית, (ויסלחו לי חובבי הקרמבו המושבעים שאוגרים במדף הגבוה מעל המקרר קרמבואים למשך כל חודשי הקיץ ה'משעממים'...) אמר מנכ"ל חברת פלדמן רונן זוהר לידיעות אחרונות, כי חברת פלדמן נמצאת כעת בבדיקה מחודשת של המשך ייצור הקרמבו, אנחנו בוחנים אם יש דרך להגדיל את רווחיותו".

 

קרמבו חורף מחסור קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד