כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
אחרי המכתב והקפה

החרדים מתגייסים: השיעור הוקדש לזכותו של טראמפ • צפו

כהמשך למכתב הכרת הטוב שכתבו רבני ארצות הברית לנשיאם דונלד טראמפ, והבקשה בחדר הקפה במרכז העולמי של חסידי בעלזא לברך לזכותו. הבוקר הקדיש המגיד שיעור הנודע הרב אברהם אייזנבאך את השיעורים לזכותו של טראמפ "שיזכה להמשיך לעשות מעשים טובים לעם ישראל"

החרדים מתגייסים: השיעור הוקדש לזכותו של טראמפ • צפו
דונלד טראמפ צילום: מתוך הטוויטר שלו

ציבור החרדים לדבר ה' עוקב באדיקות אחרי הבחירות בארצות הברית ומייחל ברובו לניצחונו של הנשיא המכהן דונלד טראמפ לכהונה נוספת, לאחר כהונה מזהירה לציבור החרדי בפרט ולציבור היהודי בכל רחבי העולם בכלל.

הבוקר (שלישי) בבית המדרש של קהילת הדף היומי בעיר ביתר עילית הקדיש המגיד שיעור הנודע הרב אברהם אייזנבאך את השיעורים לזכותו של דונלד טראמפ נשיא ה'מלכות של חסד'. ואיחל כי ימשיך לעשות דברים לעם ישראל.

צפו ב'מי שבירך':

בנוסף כפי שדיווחנו הבוקר בליל אמש כאמור נתלו על כל הדוודים הגדולים, ולוחות המודעות פתקים בו מודיעים לציבור המברכים לזכות מי לברך את הברכות. "פרנס היום - הוצאות השתיה בחדר קפה, היום יום שלישי יום שנכפל בו כי טוב - ט"ז מרחשון, נדבת החפץ בעילום שמו, להצלחת היהדות הנאמנה בארצות הברית ובכל העולם, בבחירתו מחדש של אוהד היהודים החרדים בכלל, ואוהד יהודי ארץ ישראל בפרט, הנשיא טראמפ שימשיך לכהן כנשיא ארצות הברית, וימשיך לפעול בטוב לבו למען היהודים בכלל, ובפרט למען החרדים לדבר ה' בכל העולם".

מעשים אלו מצטרפים למכתבם הנדיר של רבני ארצות הברית, בו הם מודים לנשיא דונלד טראמפ על כל פעולותיו למען הציבור החרדי בפרט והיהודי בכלל.

מגיד שיעור הרב אייזנבאך דונלד טראמפ בחירות בארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד