כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
צפו בתגרה האלימה

ליד חדר המתים: האשה נפטרה מקורונה, בני משפחתה התפרעו

לאחר שאשה נפטרה מקורונה בבית החולים אסף הרופא, פרצה תגרה אלימה מצד בני המשפחה שטענו כי החלימה מקורונה ולכן אין לנהוג בה כמי שנפטרה מהנגיף ודרשו לאפשר לה הלוויה רגילה • צפו

ליד חדר המתים: האשה נפטרה מקורונה, בני משפחתה התפרעו
התגרה באסף הרופא צילום: צילום מסך

החולה נפטרה, ובני משפחתה התפרעו בבית החולים: בבית החולים 'אסף הרופא' התרחש הבוקר (שלישי) אירוע חריג, לאחר שבני משפחה של אשה שנפטרה מקורונה, דרשו לבטל את רישום הקורונה ולאפשר לטפל בה כמי שנפטרה מכל מחלקה אחרת. בשלב מסוים הוויכוח יצא משליטה והפך לתגרה אלימה.

צילום: סעיף 27א לזכויות היוצרים הצלם מוזמן לפנות לקבלת קרדיט

צילום: סעיף 27א לזכויות היוצרים הצלם מוזמן לפנות לקבלת קרדיט

האירוע התרחש סמוך למח' טיפול נמרץ בבית החולים "שמיר אסף הרופא". בני המשפחה של האישה עודכנו שאמם נפטרה מקרונה, אך הם סירבו לקבל את הבשורה וטענו כי החלימה. הסיבה לכך, ככל הנראה, מאחר ובמקרה של פטירה מקורונה הגופה מועברת עם הגנה אטומה המונעת הדבקה, בניגוד לפטירה רגילה שבה ניתן להיפרד בנוהל רגיל.

מהמרכז הרפואי שמיר אסף הרופא נמסר כי, "חולת קורונה שהייתה מאושפזת ושוחררה לאחר שהשתפר מצבה, חזרה עם החמרה במצבה ואושפזה שוב. במהלך האשפוז בשל מצבה, נלקחה בדיקת קורונה נוספת בה היא נמצאה חיובית לcovid19. לצערנו לאחר שנעשו כל המאמצים להילחם על חייה, היא נפטרה ואנו משתתפים בצער המשפחה".

בבית החולים הוסיפו כי "בסרטון מתועדת התנהגותם האלימה של חלק מבני המשפחה כלפי צוותים רפואיים שהיא לחלוטין איננה מקובלת. המשפחה טוענת כי הנפטרת מוגדרת כמחלימה מקורונה ולא חולת קורונה. כאשר היחידה הארצית לזיהומים קבעה שהיא חולה ולא החלימה מקורונה".

 

קורונה אסף הרופא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד