י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
תקרית חמורה

האחיות הושפלו: "גם כאן החרדים מסריחים"

בזמן שעצרו להתרעננות בתחנת דלק בדרכן לצפון הארץ, שתי אחיות חרדיות תושבות ביתר עילית, הותקפו מילולית על ידי אדם בעל חזות חילונית שקרא לעברן קריאות בגנות הציבור החרדי ואף דרש מהן לעזוב את המקום: "גם כאן החרדים מסריחים" | אחת מהן אמרה ל'בחדרי חרדים': "מעולם לא נתקלתי בכזאת שנאה כלפי הציבור החרדי"

האחיות הושפלו: "גם כאן החרדים מסריחים"
אחיות חרדיות/אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל פלאש 90

שתי אחיות חרדיות תושבות העיר ביתר עילית שעשו דרכן השבוע לצפון בארץ, חוו תקרית של שנאת חרדים אותה הן מגדירות כ'אנטישמית'. האירוע החמור התרחש ביום שני השבוע, ט"ו חשוון, בזמן שהשתיים היו במהלך נסיעה בכביש 65 ועצרו להתרעננות בתחנת הדלק בצומת מגידו.

ביציאה מאחת החנויות, ניגש אליהן אדם בעל חזות חילונית בשנות ה-60 לחייו אותו הן מגדירות 'גדל גוף', והחל לצעוק לעברן קריאות גנאי נגד הציבור החרדי שאת חלקן אין להעלותן על הכתב. בין היתר, הוא דרש מהאחיות לעזוב את המקום בטענה כי "גם כאן החרדים מסריחים".

"השנאה בחוץ עצומה", מספרת בכאב תהילה, אחת האחיות שהושפלו, בשיחה עם 'בחדרי חרדים'. "אני עובדת עם אנשים שאינם שומרי תורה ומצוות", היא מוסיפה, "אך מעולם לא נתקלתי בכזאת שנאה כלפי הציבור החרדי".

תהילה, שחשה מושפלת בעקבות התקרית, בוחרת להאשים את חברי הכנסת מהמפלגות החילוניות והתקשורת שלדבריה מעצימה את ההסתה כנגד הציבור החרדי. "במקום לגרום לאהבת חינם", היא אומרת, "כלי התקשורת וחלק מחברי הכנסת בוחרים ללבות את השנאה בעם".

עד ראייה לתקרית ששוחח עם 'בחדרי חרדים' מספר כי האחיות שהושפלו המשיכו הלאה בלי להגיב אף מילה. "הזדעזעתי לראות את השנאה שיצאה לו מהעיניים", הוא מתאר, "אם האירוע היה מתרחש כלפי אדם ערבי או בן מיעוטים אחר האירוע היה פותח את המהדורות בכלי התקשורת"

 

 

 

שנאת חרדים אחיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד