י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

עצוב ומחריד: לאחר עשרים שנות יתמות וגעגוע הכלה לא יודעת היכן ומתי תתחתן

בגיל קטן, אביה חלה במחלה, שנה של יסורים והוא השיב את נשמתו ליוצרה • האמא, האלמנה הטרייה חלתה במחלה קשה, מותירה את ביתה היחידה להתמודד בין משפחות אומנה • כעת יומיים לפני יום שמחת ליבה היא אינה יודעת היכן החתונה זאת מלבד ההוצאות הכלכליות כשאין לה מאומה

עצוב ומחריד: לאחר עשרים שנות יתמות וגעגוע הכלה לא יודעת היכן ומתי תתחתן
אילוסטרציה צילום: pexels

עשרים שנה חלפו עברו להם, עשרים שנה של געגועים, של כאב בלתי נתפס. עשרים שנה שהיא מרוחקת מבית הוריה, מרוחקת שלא באשמתה, בהיותה ילדה קטנה אביה חלה במחלה קשה, שנה לאחר מכן הוא השיב את נשמתו ליוצרה.

בואו לעזור לעשרות יתומים שבורי לב שעומדים להתחתן>>>

היא, כבת יחידה עם אמא לא הבינה לאן אבא נעלם, בלילות היא הייתה מתעוררת ומבקשת, "אבא, איפה אתה?". בתחילה אמה הייתה מגיעה אליה, מרגיעה מלטפת, מנסה לנחם, שעוד מעט, אוטוטו אבא חוזר.

אבל ביום בהיר אחד, אמא כבר לא הייתה שם לצידה, האמא, האלמנה הטרייה משהו חלתה במחלה קשה, ומאז היא כבר לא יכלה לתפקד, יום רדף יום והיא אושפזה בבית החולים כאבן שאין לה הופכין.

מאז היא עוברת ממשפחה למשפחה, מנסה למצוא לה בית חם, עשרים שנה שהיא בין בתים שהסכימו לקבל אותה לביתם. עשרים שנה של געגוע, עשרים שנה של יתמות, עשרים שנה של גלות.

בואו לעזור לעשרות יתומים שבורי לב שעומדים להתחתן>>>

וכעת, בעוד שבוע ימים היא צפויה להינשא בשעה טובה ומוצלחת לבחיר ליבה. הקורונה ממשיכה להתפשט והיא אינה יודעת היכן ובאיזה מתכונת תתקיים החתונה. שלא לדבר על הוצאות החתונה כשאין לה מאומה.

כמוה ישנם 42 חתנים וכלות יתומים שעתידים להתחתן בחודש חשוון. הם זקוקים לעזרה שלנו. רשכבה''ג מרן שר התורה הגר''ח קנייבסקי שליט''א כתב בכתב ידו כי כל העוזרים "יזכו לעשות שמחה בביתם בקרוב ממש ללא עגמת נפש". הצטרפו כעת ותזכו לברכה הנדירה.

בואו לעזור לעשרות יתומים שבורי לב שעומדים להתחתן>>>

קופת העיר כלה יתומה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד