כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
חיסון מגזרי

הרב מתריע: החיסונים ימודרו לפי אוכלוסיות ויינתנו בכפייה

הגאון הרב יואב אלון שב להתריע מפני החיסונים, וטוען כי ביל גייטס עומד מאחורי הכל. הרב אלון ששימש כמדען התעשייה הביטחונית ודוקטור במכון וויצמן עומד על כך שישנה כוונה לדלל את אוכלוסיית העולם מאחורי החיסונים נגד הקורונה • צפו

הרב מתריע: החיסונים ימודרו לפי אוכלוסיות ויינתנו בכפייה
הרב יואב אלון צילום: בחדרי חרדים

הגאון הרב יואב אלון שדבריו בנושא החיסונים וה-G5 עוררו סערה רבה לאחר פרסומם ב'בחדרי חרדים', ממשיך להפתיע עם שיחה חדשה שמסר לשומעי לקחו בעיר רחובות, כשהפעם נשמעו מפיו דברים חריפים במיוחד אודות נושאים רבים בתחום הקורונה.

אביו של ראש ישיבת מיר-ברכפלד, הגאון רבי נועם אלון, תקף הפעם את המיליארדר האמריקני הנודע ביל גייטס, כשלדבריו הוא מוביל את נושא החיסונים בעולם כשלנגד עיניו מטרות מסוכנות ואיומות. הרב אלון קבל נגד האטימות שאופפת חלקים מהציבור החרדי המכונים 'המיינסטרים', שלדבריו מנעו ממנו אפילו לפרסם מודעה זעירה בנושא הגורלי הזה.

הרב אלון ששימש בעברו כמדען התעשייה הביטחונית ומחזיק בשלל תארים מהאוניברסיטה העברית ובתואר דוקטור ממכון וויצמן, גולל בשיחה שמסר השבוע באריכות ובהיקף עצום את כל מה שאופף לדעתו את נגיף הקורונה, כשלדבריו מעורבים כאן כוחות גדולים מאוד שחפצים לדלל את אוכלוסיית העולם.

בנימין נתניהו אומר שצריך להמשיך להטיל סגרים עד שיגיע החיסון, כשהמסר העולה מדבריו הוא שכשיגיע החיסון הכול יסתדר. מסר נוסף עולה מדבריו, כי יהיה קשה מאוד להשיג את החיסון, אלא שהוא עם קשריו הענפים בעולם יוכל להשיג את זה עבורנו בקדימות מעל מדינות אחרות. כשהמסר הברור העולה מכך - שברגע שהחיסון יגיע לכאן כדאי לרוץ ולרכוש את זה לפני שיאזול מהמלאי.

מתי זה יקרה שיהיה כאן החיסון? לפני כמה זמן אמרו שזה ייקח עוד ארבעה חודשים ולכן יצרכו להביא חיסונים מחו"ל, ופתאום אומרים שעוד יומיים מתחילים את הניסיון ב'הדסה', כלומר שלפתע יש חיסונים. באותו יום פרופסור באוניברסיטה מסוימת אומר שהחיסונים של ישראל לא יהיו מוכנים לפני עוד כמה חודשים. כך שישנם אמירות לגבי החיסונים פעם כך ופעם אחרת.

כך יהפכו החיסונים לחובה ולאחר מכן לכפייה

יקחו מתנדבים. בתחילה מספר קטן של מתנדבים ולאחר מכן אם זה יצליח מספר יותר גדול, ואם זה יצליח יגיעו לכ-30 אלף אנשים, מתנדבים כמובן. ואם זה יצליח החיסון יהיה כבר מיועד עבור כלל האוכלוסייה. נראה לי שכוונתם לייצר מציאות של חיסונים שיוגדרו כ'חיסוני חובה', ומכיוון שישנם אנשים שלא כל כך נשמעים לחיסוני חובה אז אלו יהיו 'חיסוני כפיה', והכל כמובן בשם הדאגה לבריאות הציבור. איך עושים חיסוני כפייה? לצורך כך הוכנה תשתית חוקתית של המוני חוקי חירום ותקנות חירום בתקופה הזאת, אלה מאפשרות לראש הממשלה לעשות מה שהוא רוצה היכן שהוא רוצה.

תקשורת המיינסטרים של הזרם המרכזי מדברים כולם רק בכיוון אחד – עד כמה החיסונים הם טובים. הנה למשל ידיעה שפורסמה באחד מכלי התקשורת הללו: "בעוד שבוע וחצי המכון הביולוגי יחל בשלב ראשון של הניסוי", ואז בכותרת ענק: חיסון ישראלי בדרך, הניסוי ייערך בקרב עשרות בני 18 ומעלה, אחוז מהנסיינים יקבל חיסון דמה וחלקם את החיסון האמתי אם הניסוי יצליח יתקדמו לשלבים הבאים וכו' וכו'". עד כאן ניתן לחשוב שהעיתון מביא עובדות לפני הקורא כדי שיידע מה מתרחש, אלא שאז מגיעה השורה התחתונה: "מנע מגיפה מנחלתך"... כלומר, עכשיו ברור שכל זה היה שיר והלל לחיסון הישראלי שבדרך.

בשיחה לבני ישיבות > אביו של ראש הישיבה התריע: החיסונים מסוכנים, הדור החמישי מאיים על עתיד היהדות 

אביא דוגמה ממה שחוויתי על בשרי: ניסיתי לפרסם מכתב בו אני מתריע על כך שהאינפורמציה שהממשלה מספקת היא שקרית, ועל הסכנה שבפריסת האנטנות של ה-G5, על הסכנה של החיסונים. ולמרות שהמכתב זכה להסכמה של הגאון הגדול הרב נתן הכהן קופשיץ שליט"א, רב הקהילה החרדית בבית שמש. שכתב שם ש'ראוי לחוש לדברים', אף עיתון חרדי לא הסכים לפרסם את המכתב הזה למעט שני מקומונים בעיר רחובות. אפילו מודעה תמימה בגודל של קוביה קטנה שבה כתוב כי מידע בענייני הקורונה ניתן להתקשר לקו מסוים בשלוחה מסוימת, אפילו קוביה כזאת בהרבה מהמקרים לא הסכימו לפרסם משום שיש שם לדבריהם הכחשת קורונה, כך שמעתי באחד מהפעמים.

אני לא מכחיש קורונה, אני מכחיש את התמונה המוצגת לכם

חלילה שלא יחשבו שאני מכחיש שיש בעיה. בהחלט יש בעיה ואי אפשר לזלזל בה, אני רק מכחיש את התמונה שמצטיירת על ידי הממשלה והעיתונות המיינסטרים. זה בוודאי לא נכון, הנתונים הם שקריים, המספרים מנופחים בוודאי, המתים מקורונה מתו אולי בגלל שלא קיבלו את הטיפול הנכון, הם כמעט בוודאי לא קיבלו את הטיפול הנכון והמתבקש במערכת החיסון, והכי חשוב, אני בא להתריע שאולי בכל הדברים האלה יותר חשוב להסתכל על מה בעצם עומד מאחורי זה, ומה המניעים של כל אותם גורמים שנותנים לנו נתונים שקריים, ובעתם הם אלו שהפיצו לכאורה את הנגיף הזה של הקורונה. אך כאמור בעיתונות החרדית הדברים הללו די מצונזרים.

ביל גייטס והקשר שלו לקורונה

קודם שאמשיך בעניין של החיסונים אני רוצה לעסוק בכמה נושאים חשובים: א. מי זה בייל גייטס ומה הקשר שלו לסיפור? את התשובה לכך מקבלים כשמתחילים לבדוק מי החברות הפעילות בענייני החיסונים כמעט תמיד אנחנו נגיע בסופו של דבר לכך שהבעלים של אותם חברות הם או ביל גייטס בעצמו או איזה חברה שקשורה אליו או לקרנות שלו. חברת מודרנה שהיא עכשיו המובילה בנושא החיסון לקורונה, שמעתי כי היא בכלל חברה שפשטה רגל בהיקף של 1.5 מיליארד דולר, ובא הפילנתרופ הנדיב ביל גייטס והציל אותה, וברור שהוא כיום מי ששולט בה, וממנה אנחנו הולכים לרכוש את החיסונים לקורונה.

נתחיל בהיסטוריה של אותו ביל גייטס, מי היה אביו. אבא שלו היה אחד מחסידי התנועה שנקראה 'אאוגניקה', ומי שעמד בזמנו בראש התנועה היה ג'ון רוקפלר שלגביו קיבלתי לא מזמן מסמך של קרן רוקפלר שבו הוצגו תרחישים לעתיד של הטכנולוגיה וההתפתחויות הבינלאומיות. הם פיתחו שם שיטה לצפות בתרחישים עתידיים כדי להתמודד איתם, ו'במקרה' הם עלו על תרחיש 'נבואי' שמתאר באופן מדויק את כל המתרחש כעת עם נגיף הקורונה: מסיכות, מדידות חום, פאניקה בינלאומית, ואז יש אפשרות שאנשים מרוב פחד יוותרו על זכויות הפרט שלהם והממשלה תצטרך לקחת שליטה, וכו' וכו', ממש כמו רוח נבואה כביכול שנפלה עליהם.

נשוב לתנועה שבה היה חבר אביו של ביל גייטס. הלכתי לבדוק איך אותם האנשים שדוגלים ב'אאוגניקה', שכל כך טובים בלהסתיר דברים נפשעים מאחורי מילים מכובסות, איך הם מגדירים את האאוגניקה. וזה מה שהם הסבירו: "פילוסופיה ביולוגית חברתית העוסקת בחקר השפעת התורשה על מאפיינים מנטליים והתנהגותיים בבני אדם מתוך השאיפה למצוא וליישם דרכים להשביח את המין האנושי". צריך לומר שבמקרה אותם אנשים שעוסקים באאוגניקה הם בדרך כלל גם אנשים שמאוד חרדים למה שנקראה 'הסביבה ואקולוגיה', חור באוזון וכל מיני דברים כאלה, ותמיד המסקנה היא שבכדור הארץ אין משאבים ואנרגיה בשביל להכיל 7 מיליארד בני אדם, כך לשיטתם, וגם פליטת דו תחמוצת הפחמן הולכת וגדלה וחייבים להקטין, והדרך היחידה, מראה ביל גייטס במשוואות שהוא מציג, זה פשוט להקטין את האוכלוסייה לדבריו ל-10% מהכמות שיש היום, במקום 7 מיליארד, לפחות ממיליארד, ואז איכשהו האנושות תוכל להתקיים. אז אותם האנשים הללו הם אותם אנשים שדוגלים בכך שצריך לדלל את האנושות.

מייק אדמס והחיסונים

בייל גייטס עצמו צוטט שהחיסונים יכולים להביא לירידה של 10 עד 15 % מאוכלוסיית העולם. למה הוא מתכוון? כששמעתי את זה בפעם הראשונה לא הבנתי, איך החיסונים יכולים להביא לדבר כזה, אולי אפשר להבין את זה קצת יותר טוב אם נקפוץ לרגע ליבשת אפריקה למדינת קניה. הפרופסור האמריקני מייק אדמס זועק על כך שעיתונות המיינסטרים משתיקה את זה. מה שקרה שם זה שקמה זעקה גדולה בכל יבשת אפריקה בגלל הטטנוס, ובדוק כמו שכולם כעת מפחדים מהקורונה, שם פחדו מהטטנוס, וכולם חיכו לחיסון הגואל. לאחר מכן הגיעו מהאו"ם וממשרד הבריאות העולמי והביאו חיסונים לטטנוס. מסתבר שבחיסונים האלה היה חומר שהוא סוג של הורמון שמביא לשינויים בשליה, שכשאשה בהריון הוא הורג את הוולד וכשהיא איננה בהיריון הוא גורם לה לעקרות, וכמיליון נשים באפריקה קיבלו את זה. ואותו חומר היה דווקא באותם חיסונים שניתנו לנשים, גברים וילדים לא קיבלו את זה, וקמה על זה זעקה גדולה אבל זה הושתק לדבריו של מייק אדמס מפני שאם רוצחים עם רובים אז קמה זעקה גדולה בעולם, אבל אם רוצחים עם חיסונים זה כבר פרה קדושה שאף אחד לא מוכן לגעת בהם.

הוא גם אומר שבחיסוני השפעת יש גם חומר שנקרא כספית שגורם להפלות. בחיסוני הפוליו יש לדבריו יש כל מיני חומרים מסרטנים. ובחיסונים אחרים נוספים יש בתוכם אלומיניום ומתכות שונות נוספות מסוכנות שכשהם מגיעים למקומות שהם לא צריכים להגיע אליהם בדם ובמוח הם גורמים לדיכאונות ודמנציה סרטן ואוטיזם.

חומר נוסף יוחדר לחיסונים?

נחזור לנושא שלנו – החיסון לקורונה. איך באמת בודקים את החיסונים האלה? כפי שניתן להבין אנחנו מדברים על אנשים רשעים בצורה בלתי רגילה. נראה לכם שיש להם בעיה לייצר חיסון ואז כשהוא עובד להכניס בו חומר נוסף? מישהו יידע? כמו שעשו שם בקניה שהוסיפו שם חומר. זו בעיה לזייף את כל המחקרים האלה? האם מישהו יידע מי הם החוקרים, ומתי זה נקרא שזה הצליח או לא הצליח? בעניין זה שמעתי פעם מהי ההגדרה של ההצלחה של חיסון, בודקים את הבטיחות ואת היעילות, בטיחות זה להבטיח שאנשים לא ניזוקים מזה, והיעילות מוגדרת רשמית כהצלחה ליצירת מספר הנוגדנים שרצו ליצור. כלומר שעל היעילות עצמה של הנוגדנים מעבר לייצור הנוגדנים אין כל התייחסות.

להמתין כמה שנים קודם לנטילת החיסון

לפני זמן די קצר שמעתי רב ששאלו אותו על החיסונים של הקורונה והוא נתן פסק הלכה שבשום אופן לא לקחת את החיסונים האלה מהסיבה שאנחנו לא שפני ניסיונות ועושים כעת ניסיונות בבני אדם. אותו רב אמר שאחרי שיחסנו כמיליארד בני אדם אז נשוב לדון בעניין הזה. אני מסכים לכל מילה אך אני רוצה להוסיף דבר אחד שגם אחרי שיחסנו מיליארד בני אדם כדאי לחכות כמה שנים כדי לראות כיצד זה השפיע על הילודה ועל כל המסתעף מכך.

אני רוצה לשוב ולהדגיש שאנחנו רואים לחץ פסיכולוגי נוראי לרוץ ולקבל את החיסון , אנחנו רואים עובדות בשטח שהחיסונים האלה יכולים להיות שטניים ממש וחייבים כבר עכשיו להביא לתודעת הציבור שלנו לפחות שלא להתקרב לחיסונים האלה, ואם לא נתריע על זה כעת ונחכה לרגע שהם יגיעו ואנשים כבר יהיו במצב שהם חייבים להשיג את החיסון יכול להיות שכבר לא יועיל אז אפילו אם ייצאו גדולי התורה ויגידו לא לקחת את החיסונים. אני חושב שזה יהיה כבר מאוחר מדי.

בבני ברק וברמת גן לא יקבלו את אותו החיסון

בעניין זה חשוב לציין, כי יש ערים אדומות ויש ערים ירוקות, וההיגיון מחייב לכאורה שאנשי העיר האדומה לא יקבלו את אותו החיסון שמקבלים אנשי העיר הירוקה, לכן זה מאוד הגיוני שיפתחו חיסונים שונים לערים הללו, ובבני ברק וברמת גן לא יהיה את אותו החיסון. ואם באמת המטרה שלהם זה להרוס את הילודה על ידי החדרת חומרים נוספים שמזיקים לפריון ולילודה, ויש להם סיבות טובות להתנכל דווקא לציבור החרדי שהוא האנטי תזה לכל ההשקפה שלהם מבחינה דתית, ולכן יש להם את האינטרס לפגוע דווקא באזורים שלנו, בין אם זה עקרות ובין אם זה דברים אחרים.

ואם תשאלו הרי בני ברק הלא כבר עיר ירוקה? שמעתי לא מזמן מידיד שלי שאני מאוד מעריך את המקצועיות והאמינות שלו שהקדיש אלפי שעות לנושא הזה ומסקנתו הייתה יחד עם עוד צוות, שיש אפשרות על ידי שינוי הפרוטוקול של הבדיקות לשנות את המספרים כפי שהם רוצים, והטענה היא שזה מה שנעשה כלפי הציבור החרדי, ומה שבני ברק הייתה אדומה זה בהחלט מניפולציה של הפרוטוקולים של הבדיקות. אני מקווה שהם ישחררו את האינפורמציה הקשורה לכך בקרוב.

רשימה מסוכנת של איומים פוטנציאליים

למעשה ישנה רשימה של מספר עניינים שהם פוטנציאל לאיום: 1. מנהל הרכש הממשלתי הודיע שנחתם חוזה עם חברת מודרנה שעד סוף 2022 יטלו ממנה חיסונים בהיקף של 66 מילון דולרים. בנוסף, וכבר הזכרנו זאת מקודם, שחברת מודרנה פשטה את הרגל וביל גייטס השתלט עליה. 2. שאיפתו של ביל גייטס לדילול העולם, בשנת 2010 בפרלמנט האיטלקי עשו רעש גדול מההצהרות שלו על דילול האוכלוסייה העולמית. בעיתון טיים און ליין ממאי 2009 סיפרו על פגישת המשפיעים הגדולים של העולם, ביניהם ביל גייטס ודיוויד רוקפלר, והנושא היה – הפחתת אוכלוסיית העולם. ביל גייטס אמר שם, שכנגד 'הצפי הנורא והאיום' של אוכלוסיית העולם שהולכת לגדול ל-9.3 מיליארד בני אדם, צריכים להתמודד עם השקעה עצומה בחיסונים ששייכים לתחום תכנון המשפחה, שדרכם אפשר יהיה את הגידול הזה לצמצם למיליארד אחד. 3. בהקשר לנעשה בקניה יש מסמך של ארגון הבריאות העולמי משנת 2014 שמודה שבקניה הכניסו את אותו חומר לחיסונים. 4. יועץ של הנשיא טראמפ רוג'ר סטון טען שביל גייטס יצר את ווירוס הקורונה כדי לשתול שבבים באנשים. הרעיון הוא שהשבב יכול להיות חלקיק מאוד זעיר אפשר להכניס אותו בתוך הזריקה ואז הוא מהווה כמקלט, המשדר זה ה-G5 המפורסם, ושם הוא רק דיבר על הנושא הזה של דילול האוכלוסייה, ובנוסף הוא יכול לגרום לעקרות כמו גם לטפל בבני אדם לפי ההחלטות שלהם - עד כדי מוות ושליטה ומעקב אחרי בני אדם. עוד 5. 498 אלף ילדים בהודו קיבלו שיתוק מהחיסונים של ביל גייטס. לבית הלבן הוגשה עצומה ע"י 600 אלף איש לחקור פשעים נגד האנושות של ביל גייטס, ולפי ד"ר גוטר שהוא אחד הדוקטורים הנחשבים והידועים מזה שנים רבות בארה"ב, ההזרקה של ה-RNA משכתבת את ה-DNA. דבריו רומזים לאפשרות להתערבות גנטית באנשים.

הרב אלון חיסון לקורונה רמת גן ביל גייטס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 119 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד