ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024

שטראוס: גור והליטאים מצטרפים למאבק

החרם של בי"ד רבני חב"ד נגד חברת שטראוס, מקבל היום חיזוק משמעותי: רשת בר כל הורידה מהמדפים את מוצרי החברה • צרכניית גור הורידה אף היא את המוצרים • וגם: מה אמר הרב רובין לרב ירוסלבסקי

רשת בר כל. מצטרפת למאבק
רשת בר כל. מצטרפת למאבק

הסתעפות בפרשת הגרמי"ל לנדא ושטראוס: רשת החנויות 'בר-כל' הוציאה הבוקר (ר') את מוצרי "שטראוס מהדרין" - מהם הוסרה השגחתו של הרב משה-יהודה-לייב לנדא, אב"ד בני-ברק.

רשת 'בר-כל', הרשת הדתית היחידה, 37 סניפים בכל רחבי הארץ: מצפת ואור גנוז בצפון ועד לנתיבות ואופקים.

לקוחות שנכנסו כבר הבוקר לחנויות הרשת, נוכחו לראות כי המוצרים ירדו מהמדפים, אך ככל הנראה אין קשר בין הסרת ההכשר של לנדא מהמוצרים לבין הורדת ההכשר.

גורם בעולם הכשרות מסביר ל'בחדרי חרדים', כי רשת 'בר כל' הנמצאת בבעלותו של מנחם כרמל, נמצאת ביריבות מתמדת עם הכשרו של רובין. "אין כל קשר להכשר של לנדא, הרי כרמל עצמו נגד ההכשר של חב"ד", אומר הגורם. לדבריו, מצא כרמל את העיתוי הנח בכדי להשיב להכשר של הרב רובין מלחמה, תוך שהמאבק מגובה במאבק כולל של חלקים נרחבים מהציבור החרדי.

הוצאת המוצרים מרשת 'בר-כל', מצטרפת לצרכנייה המרכזית של חסידות גור בבני-ברק שהוציאו אף היא את המוצרים. הגורם יודע להסביר כי גור זועמים על חברת שטראוס, מכיוון שרבים מהמשגיחים העובדים בהכשרו של הרב לנדא נמנים על חסידי גור, והוצאת החברה, גרמה לנזק למספר חסידים.

אתמול (ג') פרסמנו את מכתבו החריף של הרב יצחק-יהודה ירוסלבסקי, רב קהילת חב"ד בנחלת הר-חב"ד ומזכיר בית-דין רבני חב"ד, נגד חברת שטראוס.

במכתב, קורא הרב ירוסלבסקי לא להכניס לבית את מוצרי "שטראוס מהדרין" - מהם הוסרה השגחת הרב לנדא.

בתוך כך, נודע ל'בחדרי חרדים' כי הרב רובין התקשר לרב ירוסלבסקי, והודיע לו כי באם לא יסיר את מכתב החרם, הוא מסתכן בתביעה משפטית. לעת עתה, הרב ירוסלבסקי לא הסיר את המכתב, וחסידי חב"ד מתנזרים מאכילת מוצרי חברת שטראוס.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 46 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד