י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הגיע לגשר אלנבי

מת בתאונה חבר הפרלמנט הירדני שהזמין את אורן חזן למכות

חבר הפרלמנט הירדני שהזמין בזמנו את חבר הכנסת אורן חזן לעימות במעבר אלנבי, מת בתאונת דרכים. חבר הכנסת חזן התכוון להגיע לעימות נגד הירדני, אך בהוראת ראש הממשלה נתניהו נמנע מכך

מת בתאונה חבר הפרלמנט הירדני שהזמין את אורן חזן למכות
חבר הכנסת אורן חזן מוצא מן המליאה צילום: הדס פרוש, פלאש 90

‏יחיא א-סעוד יו"ר וועדת פלסטין בפרלמנט הירדני נהרג בתאונת דרכים. זכור מההזמנה לאורן חזן ללכת מכות בגשר אלנבי.

חבר הפרלמנט הירדני יחיא א-סעוד, זכור כמי שקיים את הבטחתו והגיע באוגוסט 2018 למעבר אלנבי, מלווה בצוות צילום של אחד הערוצים בירדן, הוא הגיע למקום לאחר שהזמין את חבר הכנסת אורן חזן לעימות פיזי במעבר אלנבי, זאת לאחר שחזן צייץ נגד מדינתו בחשבון הטוויטר. חבר הכנסת התכוון להגיע לעימות, אך בהוראת ראש הממשלה נתניהו, חזן נמנע מכך.

יחיא א-סעוד

הוא שידר בלייב בחשבון הפייסבוק שלו את הגעתו למעבר אלנבי והתראיין טרם הגעתו לכלי התקשורת שעקבו בעניין רב אחר הסיפור המוזר: "אני מבקש מהתקשורת לקחת אותו בשיא הרצינות" אמר אז חבר הפרלמנט. הוא כינה את חבר אורן חזן "חזיר".

רועי קייס היום בכאן 11 ואז מאתר ynet, ניסה לקבל תגובה מא-סעוד, שאמר לו: "אם תגיד לי שאתה מפלסטין ההיסטורית אני אדבר איתך, אבל אם אתה אומר לי שאתה מישראל אז אני לא מדבר איתך".

לגבי העימות שנמנע אמר חזן לאחר מכן: "הייתי בעבר במקום השני בשומרון בהורדת ידיים, אני גם לוחם ג'ודו. הבוקר שוחח איתי הג'ודוקא אורן סמדג'ה ונתן לי טיפים". מלשכת ראש הממשלה נמסר באותו בוקר, כי "ראש הסגל יואב הורוביץ התקשר לח"כ אורן חזן והורה לו שלא להגיע הבוקר למעבר אלנבי".

אורן חזן ירדן מעבר אלנבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד