ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024

בית קפה חדש בבורו פארק: Bagels & Greens

מאות מתושבי בורו פארק הגיעו לפתיחת הסניף הראשון של רשת בתי קפה ובייגל'ס Bagels & Greens, שהשיק השבוע רובי דויטש. הרשת החדשה מבטיחה חוויה חדשה בניו יורק

בית קפה חדש בבורו פארק: Bagels & Greens

בניו יורק הקפואה השיקו השבוע את הסניף הראשון של רשת בתי קפה ובייגל'ס Bagels & Greens, בפינה חביבה בשדרה ה-18 של ברוקלין (על 57). הרשת החדשה מבטיחה חוויה חדשה בניו יורק. בעלי המקום הנחו את צוות העובדים להקפיד על מימוש החזון ודבקות במטרה של עשיית "היסטוריה תחושתית".

Bagels & Greens - הוא קונספט חדש, המעורר התרגשות בקרב שוחרי הגסטרונומיה הקולינארית הקלילה, המודעים והאמונים על ערכי תזונה בריאים- תוך שימור והקפדה על המיזוג שבין טעמים וניחוחות עילאיים לבין בריאות מזינה ללא פשרות- כשהכול עטוף ואפוף ניקיון וסדר – באמצעות מתן שירות של מחלקה ראשונה גם לנוסעי "מחלקת עסקים". הגוונים השולטים בחנות, כמו גם הלוגו של המקום מבוססים על ירוק פיסטוק וחום שוקולד.

על שלושה עקרונות עומדת הרשת: יצירת הבייגל המושלם באיזונים הדקיקים של הכנה מפרכת ללא פשרות וקיצורי דרך. להציע בר סלטים ממגוון ירקות טריים מהגינה לבחירה- אוסף עצום של ירקות טריים בשפע גדול ופריך. וכן, לדעת למזוג את הקפה המושלם - לאניני הקפה, אומנות האספרסו והקפוצ'ינו מתחילת בבחירת פולי הקפה האיכותיים ביותר, ממשיכה בקלייה אופטימאלית ובטחינה מאוזנת.

בערב הפתיחה הגיעו מאות מתושבי השכונה, לטעום, לפרגן ולברך. הבעלים, איש העסקים הישראלי רובי דויטש, נראה נרגש למרות שזו החנות השלישית אותה הוא משיק השנה. הוא הבטיח לשמור על אותה איכות שהוצגה בערב הפתיחה גם ביום יום, במחירים ראויים גם לזמני מיתון.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד