כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
ההימור הגדול בהיסטוריה

האיש שהימר במיליונים על ניצחונו של טראמפ

בנקאי בריטי הלך על כל הקופה, והימר על ניצחונו של הנשיא המכהן לכהונה נוספת, באם יצליח לו ההימור יגרוף הבנקאי לכיסו לא פחות מ-15 מיליון דולר

האיש שהימר במיליונים על ניצחונו של טראמפ
שטרות דולרים צילום: unsplash

מהמר בריטי, בנקאי לשעבר הימר בסכום של 5 מיליון דולר על כך שדונלד טראמפ ינצח בבחירות לנשיאות. מדובר כנראה בהימור הפוליטי הגדול ביותר שנעשה אי פעם, יצוין כי המהמר התייעץ לפני ההימור עם גורמים בקמפיין של טראמפ.

ההימור בוצע דרך סוכן הימורים שרשום באי הקריבי קורסאו. ואם הוא יזכה, הוא צפוי לקבל לידיו 15 מיליון דולר. כך על פי הפרסום ב'סאן' הבריטי.

יודגש, כי ההימורים על פוליטיקה, אינם חוקיים בארצות הברית, ומנגד הם פורחים בבריטניה ובמדינות נוספות, והבחירות הסוערות בין טראמפ לביידן מקבלות מימד של אירוע ההימורים הגדול ביותר של כל הזמנים. כאשר לאור נצחונו של טראמפ ב-2016, נראה שרבים שמים את יהבם על תוצאה דומה גם הפעם.

בארבע השעות האחרונות 71% מכספי ההימורים על הבחירות לנשיאות 2020 היו לטובת כהונה נוספת של טראמפ, דבר המזכיר את מחשבות המהמרים במירוץ הקודם לבית הלבן בשנת 2016.

יצוין כי באם יזכה ויגרוף לכיסו את 15 מיליון דולר הנכספים, תהיה זו זכייה גדולה יותר פי 6.5 ממשכורתו של נשיא ארצות הברית עצמו במשך כל שנות כהונתו בתפקיד.

כאשר שכרו של הנשיא עומד על פי החוקה האמריקנית על 400 אלף דולר לשנה. בנוסף לחשבון הוצאות כללי בסך 50 אלף דולר לשנה, 100 אלף דולר לנסיעות, ו-19 אלף דולר לתקציב בידור במהלך כל שנת כהונה.

דונלד טראמפ הבחירות לנשיאות ארצות הברית בחירות לנשיאות ארה"ב 2020 הימור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד