י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
פוש אחרון ביום הבחירות

מלאניה טראמפ תקפה את הדמוקרטים: "איפה הייתם כששרפו לנו חנויות"

במהלך עצרת בחירות אחרונה שקיימה הגברת הראשונה מלאניה טראמפ בצפון קרוליינה ביום הבחירות, היא תקפה באופן חסר תקדים את ג'ו ביידן והדמוקרטים וקראה להצביע לבעלה הנשיא המכהן | "כל שעליכם לעשות הוא להסתכל אחורה על 47 שנות חייו הפוליטיות של ג'ו ביידן כדי לקבוע אם אתם חושבים שהוא פתאום מסוגל לשים את העם האמריקאי בראש מעייניו"

מלאניה טראמפ תקפה את הדמוקרטים: "איפה הייתם כששרפו לנו חנויות"
ג'ו ביידן צילום: צילום מסך

"למה עלינו לסמוך על ג'ו?", תהתה אשת הנשיא מלאניה טראמפ במהלך עצרת אחרונה ביום הבחירות שקיימה בצפון קרוליינה. "היכן היו הדמוקרטים כאשר בוזזים שרפו את הערים שלנו, אנחנו צריכים את בעלי". 

מלאניה טראמפ תקפה את ג'ו ביידן בנאום העצרת האחרונה וכינתה את סגן הנשיא לשעבר "פוליטיקאי של קריירה" ש"מתנצל על הגדולה האמריקאית" ותומך בסדר היום של השמאל הרדיקלי.

הגברת הראשונה בת ה-50, שמן הסתם רוצה ארבע שנים נוספות בבית הלבן, פנתה לקהל בעצרת 'Make America Great Again' שהתקיימה במגנוליה וודס בהנטרסוויל, פרבר של שרלוט.

"כשפורעים ובוזזים שרפו את הערים שלנו והרסו עסקים קטנים ששייכים למשפחות שעובדות קשה ומביאות מקומות עבודה לקהילות שלנו, איפה היו הדמוקרטים?", שאלה את הקהל.

"מדוע עלינו לסמוך על ג'ו ביידן כשהוא מציע שיעשה עבודה טובה יותר? כל שעליכם לעשות הוא להסתכל אחורה על 47 שנות חייו הפוליטיות כדי לקבוע אם אתם חושבים שהוא פתאום מסוגל לשים את העם האמריקאי בראש מעייניו".

מלאניה אמרה כי לעומת זאת, בעלה היה בשלוש וחצי השנים האחרונות במאבק למען העם האמריקני.

היא אמרה לקהל ההמונים: ''היום יש לנו נשיא השומר ומגן על מערכת המשפט שלנו. אנו יכולים להצביע כדי לשמור על מציאות או שאנשים יכולים לבחור במועמד שמוכן להרוס את בית המשפט העליון כדי להגן על סדר היום השמאלני הקיצוני".

"אנחנו יכולים להצביע לנשיא שמגן על הקהילות שלנו ועל אכיפת החוק שלנו או על פוליטיקאי שיגונן עליהם. בעלי הוא נשיא המטפל ביוצאי צבא שלנו, בנה מחדש את הצבא שלנו והרחיק אותנו ממלחמות חדשות".

הגברת הראשונה הוסיפה כי "בריאות לכל אזרח נותרה בראש סדר העדיפויות" עבור טראמפ.

מלאניה המשיכה והאשימה את הדמוקרטים בניסיון "להפוך את הקורונה לנושא הטעון ביותר פוליטית, והמפלג ביותר בעשור האחרון, במקום לעבוד עם הממשל שלנו כדי לאחד ולהגן על האומה שלנו, הם רק ביקשו לתקוף אותנו", אמרה. "עם מעט מאוד מידע, הם יצרו נרטיב משלהם והפחידו. זה היה פשוט לא הגון".

הגברת הראשונה האשימה את ביידן בניסיון להפחיד את העם האמריקני ולסגור את המדינה שוב. "ג׳ו ביידן מנבא חורף אפל. הפיתרון שלו הוא לסגור דברים, להפחיד את תושבי ארצנו ולפגוע בכלכלה שלנו ובעבודות שלנו" אמרה. "זו לא מנהיגות. הוא מנסה להפחיד אנשים להצביע".

מלאניה האשימה את התקשורת ב"זלזול גלוי ובעוינות" כלפי תומכי טראמפ, וטענה שזה הביא אותם לפחד ללבוש חולצות טראמפ או להציב שלטי טראמפ.

"אנשים המביעים את זכותם לחופש הביטוי, כולל צעירים, הוטרדו על לבישת בגדי טראמפ", אמרה. "בגלל מעשי חוסר סובלנות ואפילו אלימות, אמריקאים כנים וחרוצים מפחדים לפעמים לשים שלטי טראמפ בחצרותיהם. אנשי צוות הבית הלבן שלנו הושלכו ממסעדות רק על השירות שנתנו לארצם, אפילו חברות טכנולוגיה גדולות מצנזרות אותנו כעת פוליטית. כל זה מהשמאל הסובלני כביכול. אבל כמו בעלי, אנחנו לא יכולים ולא נוותר".

מלאניה טראמפ דונלד טראמפ ג'ו ביידן הבחירות לנשיאות ארצות הברית בחירות לנשיאות ארה"ב 2020

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד