י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

איך להפוך ליזם נדל"ן?

תחום הנדל"ן טומן בחובו אפשרויות לרווחים עצומים, כפי שניתן לראות מהדרך שאותה עבר נשיא ארה"ב טראמפ, ומשקיעים רבים נוספים בארץ ובעולם. סף הכניסה להשקעות אלה גבוה אומנם, אך ניתן ללמוד להפוך להיות יזם נדל"ן ולגייס משקיעים שבאמצעותם אפשר למנף את עצמכם גם בהון התחלתי נמוך יחסית. במאמר זה נדון בהרחבה בדרך שעוברים רבים כדי להפוך ליזמים מצליחים בתחום

איך להפוך ליזם נדל"ן?
מפתח דירה צילום: פיקסלס

התחילו מצבירת הידע המשמעותי להשקעה בנכסים

לפני שמתחילים להשקיע בנכסים חשוב לדעת את הדרך לחשב תשואה, להבין אילו אזורים מתאימים להשקעה ואילו אפשרויות עומדות בפניכם לגיוס הון. את כל זאת תוכלו לדעת במהלך קורס נדל"ן מקצועי שבו ניתן ללמוד את רזי המקצוע. קורס זה אינו עוסק רק בתהליך התיווך של עסקאות נדל"ן, אלא הוא גם מעניק תובנות משמעותיות על בחינת הנכסים השונים, תורת התמחור בתחום הנדל"ן, שמאות, גידור סיכונים ועוד נושאים שחשוב לדעת לפני שמתחילים לרכוש או למכור נכס.

התחילו ללמוד את המחירים השונים בשוק הנדל"ן בו תרצו לפעול

ברשת תוכלו למצוא מידע מרתק על השקעות נדל"ן מצליחות בישראל ובעולם. כדאי עוד בתחילת הדרך לגלות את השווקים השונים שבהם תוכלו לפעול. למשל, תוכלו לגלות מה ההבדל בין מחירי דירת שלושה חדרים באזור המרכז מול דירת שלושה חדרים בפריפריה. תוכלו גם ללמוד מעט על מחירי השכירות שניתן לקבל בהשקעות מניבות בכל אחד מהאזורים. כאשר תלמדו בקורס לחשב את התשואה מהכנסות נדל"ן מניבות, תוכלו לזהות אילו עסקאות היו טובות עבור המוכר, ואילו עסקאות הניבו פחות תשואה שנתית. לאורך הזמן גם תוכלו להשתמש במידע שלמדתם כדי למצוא את המקומות שבהם יש עליית ערך משמעותית, והחזר מהיר של ההשקעה בזכות השינוי במחיר הנכס.

השקעות בנדל"ן מסחרי

בכל תקופה יש השקעות נדל"ן רווחיות גם בתחום של נדל"ן מסחרי. אתם יכולים ללמוד איפה האזורים הטובים ביותר להשקעה בחנויות, קניונים או מגדלי משרדים. השוק הזה תנודתי מאד ומושפע מגורמים פיננסיים שונים כמו משבר כלכלי עולמי או צמיחה של שוק ההייטק. במהלך הקורס תלמדו גם על הנושאים הללו, ותוכלו ליזום פרויקטים רווחיים גם בתקופות של חוסר ודאות.

למדו לגייס כספים להשקעות נדל"ן

אחת התופעות המעניינות היא הנכונות של הבנקים להיות שותפים להשקעות הנדל"ן שלכם. תופתעו לגלות כי הבנק לעולם לא ילווה כסף למטרת השקעה בבורסה (מניות לא נחשבות כבטחונות), אך בית מגורים או דירה יכולים להיות בטחונות להלוואה בסדר גודל משמעותי. יזמי הנדל"ן הגדולים לומדים כיצד למנף את הכספים של הבנק ושל משקיעים פרטיים כדי להתחיל לגדול בתחום. במהלך הקורס תגלו עקרונות שונים למימון, כיצד להציג את העסקה לבנק כדי לקבל את ההשקעה ואיך למכור את הנכסים לאחר שנבנו.

לסיכום, נכסי דלא ניידי הפכו להיות אחד מהאפיקים המשתלמים ביותר להשקעה כיום, וכדאי ללמוד היטב כיצד להיכנס לתחום ולהתחיל להרוויח.

 

 

יזם נדלן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד