ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
נער 'בעל מידות'

הנכד ויתר על השהות במלונית כדי להשגיח על סבתו

הסבתא המבוגרת לא הייתה יכולה להתפנות למלונית עם שאר המשפחה. הנכד התעקש להישאר עם הסבתא כדי לטפל בה במסירות. במנהל הקהילתי נווה יעקב מבית החברה למתנ"סים הארצית לא נותרו אדישים ופינקו את הנער בשעון יוקרתי כהוקרה

הנכד ויתר על השהות במלונית כדי להשגיח על סבתו
קשישה בבית אבות צילום: pixabay

נאמני הקורונה במנהל הקהילתי נווה יעקב מבית החברה למתנסים הארצית שהתגייסו לפנות למלונית את אחת המשפחות בשכונה התפעלו מאצילותו של נער בן 17 שהתעקש להישאר בבית, לוותר על השהות במלונית כדי לסעוד את סבתו המבוגרת.

מדובר במשפחה שבה כל בני הבית, זוג הורים, עשרת ילדיהם והסבתא בת ה-90 המתגוררים יחד בדירת שלושה חדרים, נדבקו בקורונה. כאשר קיבלה סוף סוף המשפחה אישור להתפנות למלונית לאונרדו עבור חולי קורונה, שכן תנאי הבידוד בדירה הצפופה קשים מאד, הידיעה על הפינוי גרמה לאושר ושמחה שכן הם יוכלו לשהות ולהחלים בתנאים קצת יותר נוחים ומרווחים.

אלא שלאחר שכבר המתינו בפתח הבית עם המזוודות להסעה שתפנה אותם עם כל המזוודות והציוד הצטערה המשפחה לגלות שאין אפשרות לפנות גם את הסבתא המוגבלת משום שלה היה עבורה ציוד מתאים להתניידות.

כאשר הודיע האב שהוא פורש ונשאר לסעוד את אמו בבית, קיבל הבן החלטה מעוררת השראה: לוותר על הנסיעה למלונית עם שאר בני המשפחה ולהישאר עם אביו כדי לעזור לו לטפל בסבתו בזמן זה לדאוג לכל צרכיה. "אני לא זוכר מתי יצא לנו לצאת כל המשפחה ביחד בתנאי בית מלון אבל אני מוותר על ההחלמה המשפחתית המגבשת והמפנקת בשביל לעזור לאבי ולסבתי וכדי ששאר המשפחה תוכל בינתיים לנוח ולאגור כוחות להמשך הטיפול המאתגר בסבתא. זו בכלל לא הייתה שאלה- היא זקוקה לנו". המיניבוס המשפחתי יצא למלונית ללא הסבתא האב והנכד. רק כעבור מספר ימים הצטרף הנכד לבני משפחתו לימים האחרונים של השהות במלונית.

האב הוסיף: "כשהבנו שאמי לא יכולה להתפנות בכלל לא הייתה שאלה. היה ברור שאנחנו נשארים איתה לעזור לה, כיבוד הורים הוא מעל הכול".
במנהל הקהילתי נווה יעקב מבית החברה למתנסים הארצית שמעו על גדלות הנפש וכיבוד ההורים של הנכד ולא נותרו אדישים. הם החליטו לפנק אותו ולהעניק לו כהוקרה שעון מהודר.

מלונית קורונה נווה יעקב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד