ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
המתמיד מסלונים

טרגדיה קשה: אברך בן 30 נפטר מהמחלה

האברך הצעיר רבי יוסף נתנאל פריזנד ז"ל, מפארי אברכי חסידות סלונים בקרית גת, הלך לעולמו לאחר ייסורים קשים מהמחלה הנוראה והוא בן 30 בלבד

טרגדיה קשה: אברך בן 30 נפטר מהמחלה
נרות נשמה צילום: pexels

ברוך דיין האמת: טרגדיה קשה בחצר חסידות סלונים האברך הצעיר הרה"ח רבי יוסף נתנאל פריזנד ז"ל, מפארי אברכי החסידות בקרית גת הלך לעולמו לאחר שחלה ל"ע במחלה הנוראה בשנה האחרונה האחרונות והוא בן 30 בלבד בפטירתו. 

המנוח ז"ל, נולד בירושלים בכ"ו סיון תש"ן, לאביו הרה"ח רבי שלמה פריזנד שליט"א, מחשובי חסידי סלונים ולאמו מרת בת שבע שתחי' המתגוררים ברחוב שמואל הנביא. 

בכל השנים למד במוסדות סלונים בתלמוד תורה ובישיבה, וכן בישיבת 'חיי משה', בהגיעו לפרקו נישא לרעייתו בתו של הרה"ח רבי מאיר גוטמן שליט"א משכונת רמת שלמה בירושלים. לאחר חתונתו התגורר ברמת שלמה ומאוחר יותר קבע את מקום מגוריו בקהילת חסידות סלונים בקרית גת שם היה אהוב על כולם. 

מאז היותו צעיר היה מלא וגדוש בתורה ועבודה ובכל מידה נכונה, היה מקרב את כולם ודאג תמיד לבחורים החלשים בהיותו מקרין על כל סביבתו, עמל ויגע בתורה בהתמדה מופלגת. היה דבוק בלב ונפש ברבותיו לבית סלונים והיה דבק במשנתם כל העת, הוא הזדכך בייסורים קשים ומרים וקיבל את ייסוריו באהבה ובגבורה. 

הותיר אחריו את הוריו, רעייתו שתחי' וילדים יתומים בביתו שטרם זכה להשיא. 

מסע הלוויה הערב בשעה 21:00 מבית הלוויות שמגר בירושלים דרך ישיבת 'בית אברהם' סלונים ברחוב סלנט לחלקת סלונים בהר הזיתים שם ייטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

 

חסידות סלונים טרגדיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד