י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
איפול על הזהות

מי הוצא מהמסוק הצבאי שנחת ב'הדסה'

על מנחת המוסקים של בית החולים 'הדסה' נחת מסוק צבאי ממנו הוצאה זהות לא ברורה. בית החולים שומרים על איפול ולא מספקים פרטים לגבי זהותו של הבכיר, מלבד העובדה כי מדובר ב"קצין בכיר בצבא ירדן"

מי הוצא מהמסוק הצבאי שנחת ב'הדסה'
מסוק צבאי. אילוסטרציה צילום: unsplash

היום (רביעי) נחת מסוק צבאי ירדני במנחת המסוקים של בית החולים 'הדסה' בירושלים. תחילה פשטו השמועות כי נחיתתו של המסוק הירדני קשורה לעובדה שבבית החולים הירושלמי מאושפז כידוע בכיר אש"פ, סאיב עריקאת, שמטופל בבית החולים לאחר שחלה בקורונה ומצבו הוגדר קשה מאד. אך בהמשך הבהירו בבית החולים כי למסוק אין כל קשר לעריקאת.

התברר כי המסוק, מסוק תובלה מסוג 'סופר פומה' של צבא ירדן, הביא עמו בכיר ירדני שחלה ומצבו קשה, והוא פונה לקבלת טיפול בבית החולים הדסה ששמו הולך לפניו כאחד מהמרכזים הרפואיים המעולים ביותר במזרח התיכון. בבית החולים, נזכיר, מטופלים אזרחים רבים זרים, ביניהם רבים מארצות ערב, וזאת במסגרת ענף 'תיירות מרפא' ששגשג מאד לפני עידן הקורונה אך הוא ממשיך להתקיים גם היום.

בכל מקרה, בבית החולים סירבו להסגיר פרטים אודות זהותו של הבכיר, וכל שנמסר הוא שמדובר בבכיר בצבא הירדני. כמו כן לא דווח על המחלה ממנה סובל הבכיר. בירדן, אגב, לא דיווחו מאומה על אשפוזו של הבכיר בישראל.

קורונה ירדן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד