י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
התוצאה היתה שלילית

לאחר התגרה בבית החולים התברר: הצדק עם המשפחה

אתמול התפרעו בני משפחה של אשה שנפטרה ב'אסף הרופא' לאחר שנקבע כי נפטרה מקורונה, בעוד שלטענתם התוצאה שהתקבלה היתה שלילית. היום מתברר כי הצדק היה עמם וכי אכן התוצאה היתה שלילית לפני שנפטרה

לאחר התגרה בבית החולים התברר: הצדק עם המשפחה
הלוויה. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ההתפרעות לא מוצדקת, הטענה כן: אתמול (שלישי) דווח כי בני משפחתה של אישה שנפטרה בבית החולים 'אסף הרופא' התפרעו ויצרו תגרה עם הצוות הרפואי, וזאת לאחר שנאמר להם כי אמם נפטרה מקורונה. בני המשפחה טענו כי הדבר לא יתכן והוויכוח גלש בהמשך לפסים אלימים.

בבית החולים הבהירו לאחר מכן כי בני המשפחה לא הסכימו לקבל את הקביעה לפיה סיבת הפטירה היתה קורונה, מה שמנע מהם להיפרד ממנה בהתאם לנוהל הרגיל, והם טענו כי היא אושפזה לאחר שכבר החלימה מקורונה.

אך היום מתברר שגם אם אין כל סיבה שתצדיק התפרעות, אך טענתם של בני המשפחה היתה נכונה. ד"ר אסנת לבציון-קורח, מנהלת המרכז הרפואי שמיר, שהתראיינה היום בחדשות 13, אמרה כי האשה שוחררה לביתה לאחר שקיבלה תשובה שהבריאה מקורונה. עם זאת, לדבריה הבדיקה באשפוז השני יצאה חיובית. "אנו לא מתייחסים לזה כהדבקה חוזרת אלא כשיירים של המחלה הקודמת", אמרה.

כך שבסופו של דבר התברר כי כמו במקרים רבים אחרים, האבחון וסיבת המוות היתה שגויה בעוד שבני המשפחה צדקו כשטענו כי התוצאה היתה שלילית. חבל שטענתם לא נשמעה, וחבל עוד יותר שבעקבות התגרה והמהומה כבר לא נמצא מי שיקשיב לדבריהם.

אסף הרופא קורונה תקיפת צוות רפואי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד