ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
הקהילה בהלם

רצח היהודי בלוס אנג'לס: פרטים חדשים

שבר על שבר בקהילה היהודית הפרסית בלוס אנג'לס, בעקבות הירצחו של אחד מבני הקהילה באירוע דקירה בבוקר יום שלישי. המשפחה איבדה לפני שמונה שנים את בתם בנסיבות טראגיות וכעת את האב

רצח היהודי בלוס אנג'לס: פרטים חדשים
אילוסטרציה צילום: unsplash

גבר יהודי מהקהילה הפרסית בלוס אנג'לס נרצח בדקירות סכין בחנות התכשיטים שלו בבוקרו של יום שלישי. על פי הדיווח ב'לוס אנג'לס טיימס', הדקירה אירעה בסביבות השעה 9:30 בבוקר, אז נקבע מותו של הקורבן בזירת הפשע.

דארה אבאי, פעיל יהודייה ממוצא איראני בלוס אנג'לס, אמר לתקשורת המקומית, כי הוא מכיר את הקורבן דרך הקהילה היהודית הפרסית המקומית; הוא הוסיף כי המשפחה איבדה את בתם לפני שמונה שנים, ועכשיו איבדה את אביהם שנדקר למוות.

אבאיי אמר כי דיבר עם המשפחה וכי טרם נקבע מניע לדקירה. החקירה נמשכת, כך לפי אבאי. לדבריו, הקהילה כולה בהלם מהמקרה וכי הם מודאגים מהתסיסה הפוטנציאלית השבוע בהתבסס על הפרעות שהתרחשו באזור לפני כמה חודשים וכי הקהילה נמצאת בכוננות גבוהה.

לוס אנג'לס: גבר יהודי נרצח בחנות תכשיטים

על פי ה'טיימס', הדקירה לא הייתה חלק משוד ואין שום עדות לכך שהיא קשורה להפגנות של יום הבחירות.

המשטרה פרסמה תחילה כי המוות היה בירי לאחר ששכן דיווח על יריות, אך מאוחר יותר עדכנו כי מדובר בדקירה וכי "החקירה בעיצומה" אמר אחד ממפקדי המשטרה. "זה רצח, אבל מה שהוביל לכל זה, אין לי מושג. זה מה שהחקירה תנסה להבין". עוד הוסיף, כי "אין שום דבר המעיד על קשר לבחירות".

בשעה 10:00 בבוקר התאסף קהל מול החנות בזמן ששוטרים תחמו את המקום בסרט צהוב המעיד על זירת הפשע. חלק מהשכנים עמדו ברחוב ומיררו בבכי, בעוד אחרים ניחמו אותם.

דקירה לוס אנג'לס קהילה יהודית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד