י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

בריו חקשור מציג: 'ברחמים' • להאזנה

אחרי שבועות של הכנות, כולל 'אנעים זמירות' כ'חימום' - הזמר והמלחין בריו חקשור יוצא בסינגל בכורה, לקראת אלבום בכורה שיופיע בקיץ הקרוב. "ברחמים" מבוסס על פסוק בתהלים והמשכו עם מילים מפסוקים אחרים

ברחמים: עטיפת הסינגל
ברחמים: עטיפת הסינגל



בריו חקשור - הסינגל הרישמי הראשון: אחרי שבועות של הכנות, כולל שיר שהקליט ("אנעים זמירות") כ'חימום' לקראת הדבר האמיתי - הזמר והמלחין הצעיר בריו חקשור, מי שהלחין ליעקב שוואקי את הלהיט הגדול "ברשות" - יוצא בסינגל בכורה, לקראת אלבום בכורה שיופיע בע"ה בקיץ הקרוב.

השיר החדש שנקרא "ברחמים" מבוסס על פסוק בתהלים (פ"ו, ט"ו), והמשכו עם מילים מפסוקים אחרים, שמתחברים יחד לשיר קצבי מיוחד, שכבר מסתמן כלהיט גדול. את השיר הלחין בריו עצמו, ועיבד אלי אסרף.

השיר "ברחמים" הוא סינגל הבכורה שלו, ובימים אלו הוא ממשיך להקליט שירים חדשים נוספים שהלחין. עוד לפני שיצא עם שיר הבכורה, הפך בריו לזמר פופלארי, כשהוא מוזמן להופיע בחתונות ואירועים, וגם במופעים שונים בארה"ב.

אמרגנו, אבי קלמרסקי, הופתע גם הוא. עכשיו יוכל בריו חקשור להתחיל לשיר גם שירים מלחניו שלו במקומות בהם הוא מופיע. מי שמייצגים את בריו חקשור הם אבי קלמרסקי בישראל, ויהודה נאס, בוגר פרחי מיאמי, בארה"ב, ושניהם יחד מופתעים מהפניות הרבות אליהם להזמין את בריו לשיר באירועים ומופעים, וכל זה, להזכירכם, עוד לפני שיש לו אלבום ראשון.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד