ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
לקח אישי

העיתונאי היהודי איים בפרישה במידה וטראמפ ינצח

הבחירות בארה"ב מטלטלות את העולם כולו אך יש מי שהחליט שישליכו גם על תפקידו הפרטי | העיתונאי היהודי-אמריקאי תומס פרידמן הודיע, כי במידה וטראמפ ייבחר לקדנציה נוספת הוא יפרוש אחרי 40 שנה מעבודתו העיתונאית

העיתונאי היהודי איים בפרישה במידה וטראמפ ינצח
דונלד טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

הבחירות בארה"ב עדיין לא הוכרעו סופית, ומרגע לרגע משתנה מפת האלקטורים במדינות המפתח האחרונות. אולם, יש מי שבעבורו אם הנשיא המכהן דונלד טראמפ ייבחר, תהיה זו קריאת הסיום לקריירה העיתונאית שלו.

העיתונאי היהודי-אמריקאי תומס פרידמן מסקר מזה כ-40 שנה את נשיאי ארה"ב עבור העיתון "ניו יורק טיימס". בראיון לאילן דיין ברדיו גלי צה"ל הוא אמר הבוקר כי אם טראמפ ייבחר הוא יפרוש מהמקצוע.

"אם טראמפ ייבחר, אני לא יודע אם אוכל להמשיך בעבודה הזאת", אמר פרידמן. "כתבתי טורי דעה במשך 26 שנה, אני עיתונאי כבר מעל 40 שנה, ואם נשיא כזה מפלג נבחר פעם שניה, אני לא חושב שיש לי מה לעשות יותר כעיתונאי".

לפני כשנה וחצי העניק פרידמן ראיון לגלובס, שם אמר כי טראמפ ונתניהו הם אדם אחד. הם אולי לא היו אותו האדם בשלב הראשון, אך שניהם מתמזגים לאותה האישיות. הם כמו 'דונלד נתניהו טראמפ', או 'בנימין דונלד נתניהו'. הם הנשיאים המשותפים של שתי המדינות שלנו, שניהם משחקים את אותו המשחק הפוליטי".

הוא הוסיף כי "אני רואה עוד קו דמיון. לשניהם אין חברים אישיים. מי החברים שלהם? אצל נתניהו - אשתו והבן. אצל טראמפ - רק הילדים, אפילו אשתו היא לא חברה שלו. מעולם לא ראיתי תמונה של טראמפ צוחק, נהנה. על כל פנים, נתניהו הוא אדם חכם, הרבה יותר מטראמפ שהוא אדם בור וריקני".

פרידמן דונאלד טראמפ הבחירות בארה''ב עיתונאי ביבי נתניהו פרישה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד