י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הסתתרה מתחת למיטה

עובדת זרה נעצרה בבני ברק: גנבה 100,000 ש"ח מניצולי שואה

מטפלת זרה ששהתה בביתם של בני זוג  ניצולי שואה גנבה את כרטיס האשראי שלהם, באמצעותו משכה סכום כסף רב | בתום חקירה נחושה הגיעו החוקרים לדירתה בבני ברק, שם גילו עשרות אלפי ש"ח

עובדת זרה נעצרה בבני ברק: גנבה 100,000 ש"ח מניצולי שואה
מטפל סיעודי צילום: pixsabay

בפעילות המשטרה ומשמר הגבול נעצרה הלילה עובדת זרה שמהלך עבודתה כמטפלת של זוג ניצולי שואה בשנות ה- 80-90 לחייהם, גנבה את כרטיס האשראי שלהם ובאמצעותו משכה כ 100,000 מחשבונם.

ראשיתה של החקירה הסמויה, בעקבות תלונה של זוג ניצולי שואה תושבי שכונת רחביה בירושלים, וזאת לאחר פניה של הבנק בעקבות משיכות חריגות של מזומן באמצעות כרטיס האשראי של בני הזוג.

לאחר מגוון פעולות חקירה והצלבות מידע שערכו חוקרי משטרת ישראל בשיתוף עם חברות האשראי והבנק , עלה החשד כנגד החשודה שעבדה אצל הקשישים כמטפלת.

עם התקדמות החקירה הסמויה שכללה פעולות מגוונות, חשפו החוקרים את דרך פעולתה שכללה משיכת כספים בסכומים של עשרות אלפי שקלים לאורך החודש האחרון שהסתכם בסכום של כ 100,000 שח שגנבה.

הלילה לאחר איסוף הראיות ואיתור בכתובת בה נמצאת החשודה ומעבר החקירה לשלב הגלוי, הגיעו בלשי מג״ב לדירה בבני ברק שם הסתתרה החשודה מתחת למיטה. במהלך החיפוש בדירה נתפסו עשרות אלפי שקלים ומטבע זר.

החשודה עובדת זרה בשנות ה40 נעצרה והועברה לחקירה. במהלך היום תובא בפני בית המשפט השלום בירושלים לדיון במעצרה.

"משטרת ישראל תפעל בכל האמצעים למיצוי הדין עם אותם חשודים, הפועלים במרמה כלפי בני הגיל השלישי שמנצלים את מצוקתם, גילם, הנגישות לרכושם ולעיתים אף אינם מסוגלים לדעת או לספר את שעובר עליהם.", נמסר מהמשטרה

עובד זר גניבה רחביה כרטיס אשראי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד