י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך: "מודה לציבור החרדי ששמרו על כללי המאבק בקורונה, נבדקו והצליחו לצבוע את העיר בצבע ירוק."

אמש נחנכה המרפאה החדשה של שירותי בריאות כללית ברמה ד בעיר בית שמש • ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך שהשתתפה בטקס החניכה אמרה "זה לא מובן מאליו מה שכללית עושה היום"

ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך: "מודה לציבור החרדי ששמרו על כללי המאבק בקורונה, נבדקו והצליחו לצבוע את העיר בצבע ירוק."
כללית בבית שמש צילום: יח"צ

אמש נחנכה המרפאה החדשה של שירותי בריאות כללית ברמה ד בעיר בית שמש. המרפאה הראשונה שהוקמה בשכונה עוד טרם פתיחת חנות מכולת מיועדת לשרת את תושבי השכונה המתאכלסת בימים אלו. בטקס גזירת הסרט בשערי המרפאה אותו כיבדה ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, וחברי מועצת העיר, מחזיק תיק הבריאות הרב ישראל סילברסטין, והרב שמעון גולדברג יו"ר הועדה לתכנון ובניה.

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך אמרה כי, חנוכת המרפאה הראשונה בשכונה מסמלת עבורה אבן דרך בבית שמש. "הרבה חלמנו על השכונה, הרבה התייגענו למענה, והנה אתם רואים את השכונה לפניכם, החלומות שהתגשמו, ולכן כמה נאה לפתוח את השכונה עם מרפאה שבוודאי תתרחב כל הזמן עם המשך האכלוס בשכונה", אמרה ד"ר בלוך.
בנוסף ראש העיר שיבחה את המגזר החרדי ששמרו על כללי המאבק בקורונה ונבדקו והצליחו לצבוע את העיר בצבע ירוק.

בהמשך דבריה שיבחה את הנהלת כללית, "זה לא מובן מאליו מה שכללית עושה היום בשכונה, כללית לא יושבת בצד וממתינה שיעשו לה את העבודה, אלא יחד עם האכלוס היא מקימה את המרפאה, ובוודאי תושבי השכונה יזכרו תמיד לספר על ההיסטוריה של השכונה בימי הבראשית שלה, על המכולת הראשונה ועל הרופא הראשון".

בסיום נאומה של ראש העיר הגיש לה הרב משה רוזנגרטן מנהל מגזר חרדי במחוז ירושלים, את התפילה לשלום הרופאים שחיבר הרב נפתלי רוטנברג ומופצת לכלל מערכת הרפואה של קופת חולים כללית.

מר מיכאל מישורי דרעי, מנהל מחוז ירושלים בכללית אמר בדבריו כי הוא נרגש מאוד, וסיפר: "מיד כשנכנסתי לתפקידי כמנהל המחוז הגעתי לסיור בבית שמש, הביאו אותי לכאן לשכונה הזאת, היו כאן בנינים בשלבים שונים, הכל אפור, והנה כיום מרגש לראות איך הכל צומח כאן במהירות, ולכן אנחנו שמחים להיות חלק מהבניה של בית שמש, ונשמח להמשיך את השותפות הזאת".

משנה לראש העיר ומחזיק תיק הבריאות, הרב ישראל סילברסטין אמר בדבריו: "אני מברך את הנהלת מחוז ירושלים בקופת חולים כללית ובראשם ידידי הרב משה רוזנגרטן וצוות כללית בית שמש על הפתיחה המהירה של המרפאה הראשונה ברמת בית שמש ד' לטובת התושבים ובכדי שלא יצטרכו להיטלטל למרחקים בכדי לקבל שירות רפואי טוב ומקצועי. רמת בית שמש ד' הולכת ומתפתחת בצעדי ענק וחייבים שהתושבים יקבלו שירות רפואי טוב וזמין. אני שמח ומברך על כך שהנכם הראשונים שעשו מעשה בשטח ופתחתם את המרפאה. ברכותי לתושבי השכונה שישתמשו בשירותי הכללית לצרכים טובים ומשמחים."

בית שמש שירותי בריאות כללית עליזה בלוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד