י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
'שלוש קריאות'

תחרות הריצה של סגן השר ותעלומת התפילין

כמידי שבוע, הפוליטי של 'בחדרי' עם 'שלוש קריאות'. הסיפורים שהתרחשו מאחורי הקלעים של הפוליטיקה הישראלית. והשבוע: תחרות הריצה במדרגות בין סגן השר לחשב משרדו • הזעם על הקרדיטים ביהדות התורה • ותעלומת זוגות התפילין מבית הכנסת של המשכן

תחרות הריצה של סגן השר ותעלומת התפילין
אורי מקלב מטפס במעלה משרד התחבורה צילום: באדיבות המצלם

קריאה ראשונה: גלוי וידוע לכל באי הכנסת, כי סגן השרה אורי מקלב, בהיותו בתפקיד פרלמנטרי היה רץ מדיון לפגישה ומפגישה לוועדה, העוזרים הפרלמנטרים הצעירים היו נאלצים לרדוף בין מסדרונות הכנסת אחר הח"כ שחצה את גיל ה-60.

מאז שעבר לבניין משרד התחבורה הקטן (יחסית), במערכת 'שלוש קריאות' דאגו מאוד לכושר הגופני של מקלב, אלא שהשבוע התבשרנו כי הוא עומד בשיאו.

לאחר תפילת מנחה בבית הכנסת במשרד התחבורה, נפגש סגן השר לשיחת מסדרון עם חשב המשרד, במהלך השיחה התערב רמ"ט הסגן דוד וורצמן שאמר "כמה שהרב מקלב היה רץ במסדרונות הכנסת, החשב עולה פה את כל החמש קומות רגלית בכל פעם".

מקלב כנראה סירב להאמין, והשניים החליטו לבצע תחרות, בתמונה שלפניכם ניתן לראות את הסגן ואת החשב תוך כדי התחרות בדרך לקומה חמש. זהות המנצח טרם ידועה, ייתכן ומקלב יסרב לקבל את התוצאה וידרוש תחרות חוזרת, לפחות נתנחם שאין מדרגות מתנדנדות במשרד.

קריאה שנייה: מאז נכנס חבר הכנסת יצחק פינדרוס לתפקיד יושב ראש הסיעה, כמעט מידי שבוע מתפרסמת באופן חריג הודעה בשם הסיעה, לפעמים אף בשמו של יו״ר הסיעה, כמי שמייצג את כולה, דבר שלעיתים מעורר כעס אצל החברים.

כך השבוע, שיגר הודעת סיכום על ישיבת הסיעה, בה נכתב כי "יו"ר הסיעה הרב יצחק פינדרוס העלה את נושא הצהרונים", אלא שהיה מי שטען שהוא העלה את הנושא וביקש שהקרדיט לא יגיע לפינדרוס, אולם לבסוף השם של פינדרוס נשאר משום מה.

קריאה שלישית: בבית הכנסת שבמשכן הכנסת פתחו השבוע מחדש את שערי בית הכנסת שמוגבל להנחיות הממשלה, ולהפתעת הגבאי כמה מהזוגות שנרכשו על ידי בית הכנסת לטובת היועצים שממהרים לעבודה ונאלצים להתפלל דקה קודם השקיעה - נעלמו.

גבאי בית הכנסת שיגר הודעה לבאי המשכו ודרש ומאלה שלקחו או אימצו את התפילין ללשכתם, להשיב אותן בהקדם בכדי שלא לעבור על איסור גזל.

שלוש קריאות אורי מקלב יצחק פינדרוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד