י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
4% הפרש בין השניים

למרות מאמצי נתניהו, בנט ממשיך לנסוק בסקרים

לאחר התמתנות קלה, בנט שב ומזנק בסקרים, מפלגת ימינה היא המפלגה השנייה בגודלה, ובשאלת ההתאמה לתפקיד ראש הממשלה מבדילים רק 4% בין השניים

למרות מאמצי נתניהו, בנט ממשיך לנסוק בסקרים
נפתלי בנט כשר סביב שולחן הממשלה צילום: הדס פרוש, פלאש 90

בצל המכה הגדולה שראש הממשלה בנימין נתניהו סופג הערב (מוצ"ש) עם היוודע תוצאות הבחירות בארה"ב ואיבוד הידיד הטוב בראשות המעצמה העולמית הגדולה, התפרסם הערב סקר מנדטים ב'חדשות 12' שלא מחמיא לו בלשון המעטה.

על פי נתוני הסקר שערך מכון 'מדגם' של מני גבע, אילו הבחירות נערכות היום, מפלגת הליכוד מקבלת רק - 28 מנדטים, מיד אחריה מזנבת מפלגתו של הטוען לכתר, 'ימינה' של נפתלי בנט עם - 22 מנדטים. מפלגת 'יש עתיד' של יושב ראש האופוזיציה יאיר לפיד מסתפקת ב-17 מנדטים. הרשימה המשותפת יציבה עם - 13 מנדטים. האלטרנטיבה לשעבר, 'כחול לבן' מצטמקת ל-11 מנדטים בלבד. המפלגות החרדיות ש"ס ויהדות התורה מקבלות בסקר 8 מנדטים כל אחת מהן. מיד אחריהן, 'ישראל ביתנו' של ליברמן עם 7, מנדטים. סוגרת את הרשימה מרץ עם 6 מנדטים בלבד.

על פי הסקר העדכני, גוש הימין מצליח להשיג ביציבות את מספר 66 המנדטים, ללא עזרתו של ליברמן על 7 המנדטים שלו. גוש השמאל - ערבים נשאר באופוזיציה עם 54 מנדטים בלבד.

המפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה הן: דרך ארץ, העבודה, עוצמה יהודית הבית היהודי וגשר.

הנתון המעניין בסקר הוא שאלת ההתאמה לתפקיד ראש הממשלה, כאשר לפי סקר 'חדשות 12', ראש הממשלה נתניהו מקבל רק 32%, ונפתלי בנט המכונה 'היורש' מקבל 28%. 4% הפרש בלבד.

מנו גבע ערוץ 12 סקר מנדטים נפתלי בנט ראש הממשלה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד