י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
שבר על שבר?

דיווח: טראמפ יתגרש אחרי עזיבת הבית הלבן

מלאניה טראמפ, הגברת הראשונה לעוד חודשיים וחצי "סופרת את הדקות עד לגירושין" כאשר דונלד טראמפ יעזוב את הבית הלבן, כך טוענים עוזרים לשעבר בבית הלבן שעבדו בצמוד עמה בשנים האחרונות 

דיווח: טראמפ יתגרש אחרי עזיבת הבית הלבן
טראמפ במדשאות הבית להבן צילום: צילום מסך

הוא הפסיד בבחירות לקדנציה שנייה, אך האם דונלד טראמפ עלול להפסיד גם את אשתו? לאחר הניצחון ב-2016, דווח כי מלאניה טראמפ פרצה בבכי כאשר בעלה ניצח ולא מהתרגשות. ידיד המשפחה התבטא אז ואמר כי "היא מעולם לא ציפתה שהוא ינצח".

היא חיכתה אז חמישה חודשים לפני שעברה מביתם שבניו יורק לוושינגטון, לכאורה בטענה כי בנם של בני הזוג בארון 'היה צריך לסיים את הלימודים'.

כעת מצטט ה'דיילי מייל', עוזרים לשעבר שעבדו בצמוד עם הגברת הראשונה ימים רבים ושמכירים אותה היטב ופותחים את הפה ומעריכים כי דרכי השניים לקראת פיצול.

על פי הדיווח, סטפני וולקוף, העוזרת לשעבר של מלאניה טראמפ, טוענת כי היא מנהלת משא ומתן להסכם גירושין בכדי להעניק לבנם המשותף בארון, חלק שווה מהונו של טראמפ. 

עוזרה לשעבר, אומארוסה ניומן טוען כי הנישואין של בני הזוג הסתיימו לאחר 15 שנים והוסיף כי "מלאניה סופרת כל דקה עד שהוא לא יכהן בתפקיד והיא תוכל להתגרש, אם מלאניה הייתה מנסה למשוך את ההשפלה האולטימטיבית ולעזוב בזמן שהוא בתפקיד, הוא היה מוצא דרך להתנקם בה".

למרות רגעים פחות טובים בפומבי בין בני הזוג, גברת טראמפ בת ה-50 טוענת שיש לה 'יחסים נהדרים' עם בעלה, דונלד בן ה-74. בינתיים טראמפ מתעקש ומבהיר כי הם מעולם לא התווכחו.

ההסכם הקודם של טראמפ עם אשתו השנייה מרלה מייפלס, מונע ממנה לפרסם ספר כלשהו או לתת ראיונות ביקורתיים כלפיו. עורכת הדין כריסטינה פרוביט אמרה כי סביר להניח שמלאניה הסכימה לקוד שתיקה דומה.

נזכיר לצד זאת, כי בארבע השנים האחרונות הביכה מלאניה כמה פעמים את בעלה הנשיא דונלד לעיני המצלמות, וכן נפוצו דיווחים כי הנשיא הגיע לטקסים שונים עם כפילה הדומה לה.

מלאניה טראמפ דונלד טראמפ הליך גירושין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד