י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
סיפור מופלא ממלונית הקורונה

הבחורה האזינה לסיום מסכת והשידוך יצא לפועל

סיפור מעניין סיפר הגאון רבי יצחק זילברשטיין בשבת האחרונה על בחורה בת  26 שהייתה מעוכבת שידוך והתגלגלה למלונית קורונה שם מצאה את זיווגה בדרך יוצאת דופן, עם בחור מתמיד עצום וירא שמים

הבחורה האזינה לסיום מסכת והשידוך יצא לפועל
מלון כינר צילום: האתר הרשמי

הגאון רבי יצחק זילברשטיין רבה של רמת אלחנן סיפר בשבת האחרונה פרשת 'וירא' - על שידוך מופלא שהתרחש במלונית הקורונה ב'כינר' בתקופה האחרונה.  

הסיפור מופיע בגיליון 'קול ברמה' היוצא לאור היום בשכונת רמת אלחנן, "מדובר בבחורה מצוינת, ממש כלילת המעלות הבחינות, שהגיעה לגיל 26 ועדיין לא מצאה את זיווגה.  הצער היה גדול, ואברכי הכולל שלנו בחולון התפללו עליה רבות".

הגר"י זילברשטיין מספר כי לפני תקופת מה חלתה הבחורה בקורונה, ופונתה למלונית ב'כינר'. באותם ימים שהה במקום בחור מצוין, מתמיד וירא שמים, שחלה אף הוא בקורונה, והמשיך להתמיד בלימודו גם בהיותו במלונית. 

"יום אחד הוא הזמין את כל באי המלון ל'סיום מסכת' על מסכת שלמד ב'כינר'" מספר הרב זילברשטיין. "התגלגלו העניינים כך שהבחורה הייתה בעזרת הנשים והאזינה לסיום, והיא 'הריחה' שהבחור המסיים דבֵק מאוד בלימודו, ומתאים לתכונותיה. בני המשפחה עירבו שדכן בנושא, ולאחר פגישות ספורות התארסה הבת עם הבחור הזה, בשעה טובה ומוצלחת".

"ועל מעשה שכזה", אמר הגר"י זילברשטיין, אפשר לומר בבירור ש'מתוך המכה מתקן הקב"ה את הרטייה', ולכן הביא את המחלה גם על הבחורה ועל מי שמיועד להיות חתנה, יצא וכך לבסוף שהשניים התארסו ומצאו את זיווגם.

וכך זה קורה בכל ענייני העולם, הוסיף הגר"י זילברשטיין, והדבר צריך לעודד את כולנו לא לפחד ולא לחשוש מאירועים הנראים לנו כבלתי-טובים, כי השי"ת מגלגל את העניינים כך שבסופו של דבר ייצא הדבר נתבשר כולנו בבשורות טובות, ישועות ונחמות.

הרב יצחק זילברשטיין מלון כינר קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד