י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

גוגל מציגה: גלישה במהירות שיא

גוגל מתכוונת לשנות שוב את כללי המשחק באינטרנט, והפעם במהירות הגלישה • תציע באופן ניסויי גלישה במהירות של ג'יגה ביט בשניה, פי חמש מאות מהמהירות הממוצעת בישראל • מהיר ועצבני

הלוגו של  גוגל. צילום: יח"צ
הלוגו של גוגל. צילום: יח"צ

גלישה במהירות גיגה ביט לשנייה, פי חמש מאות מהמקובל בישראל, ופי מאה מהמקובל במערב, זה כבר לא מדע בדיוני. חברת גוגל מתכוונת להשיק ניסוי שישנה את חוויית הלישה של משתמשי הרשת ולאפשר גלישה במהירות שיא במרחבים הווירטואלים.

במסגרת הניסוי תפרוש גוגל רשתות כבלים אופטיים בפס רחב, ועל פרסומי החברה הוא עתיד להקיף בשלב ראשון בין 50 אלף ל-500 אלף בני אדם בארה"ב.

גוגל מתכוונת להציג בפני הציבור באמצעות הניסוי, את האפשרויות הגלומות באינטרנט במהירות גבוהה ביותר, כשהודת קבצי ענק תקח דקות ספורות, תכונה בעלת משמעות מרחיקת לכת עבור המשתמשים המקצועיים כמו הממוצעים ברשת.

"אנחנו מתכננים להקים ולערוך ניסויים ברשתות פס רחב במהירות גבוהה ביותר במספר קטן של אזורי ניסוי ברחבי ארה"ב", כתבו מנהלי המוצר אמש. נספק מהירות גלישה של ג'יגה ביט לשנייה, מהירות גבוהה פי יותר ממאה מזו שממנה נהנים היום מרבית האמריקאים".

הניסוי יכלול אפליקציות כמו הדמיות תלת-מימדיות, הורדת סרטים באיכות HD בפחות מ-5 דקות ועוד. גוגל צופה כי הרשת המהירה הזו תאפשר פיתוח של אפליקציות אינטרנטיות שעדיין לא חשבו עליהם בעולם, "וכאלה שבלתי אפשרי לדמיין", לדברי החברה

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד