י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"תנו לו בקצב שלו"

העוזר של בוש: לתת לטראמפ כמה ימים להשלים עם ההפסד

ארי פליישר, מי שכיהן כדובר הבית הלבן בזמן כהונתו של הנשיא הרפובליקני בוש הבן, אומר כי צריך לתת לטראמפ מספר ימים כדי לעכל את ההפסד. "תנו לו את זה"

העוזר של בוש: לתת לטראמפ כמה ימים להשלים עם ההפסד
דונלד טראמפ צילום: מתוך הטוויטר שלו

ארי פליישר מי שהיה דובר הבית הלבן תחת ממשל בוש, בין השנים 2003-2001, וכיום משמש כיועץ תקשורת בתחום הספורט, מתייחס להיאחזותו של הנשיא טראמפ בכיסא, ואומר כי "צריך לתת לדונלד טראמפ כמה ימים או יותר, להשלים עם הפסדו".

דובר הבית הלבן לשעבר בבית ארי פליישר, הוסיף, כי "הדבר ההגון לעשות הוא לתת לנשיא עצמו לקחת את הזמן שהוא רוצה לקלוט את זה", את הדברים אמר פליישר לרשת 'פוקס ניוז' ובכך הפך לאחד הרפובליקנים הבודדים שבירך את ג'ו ביידן על הזכייה. "זה לא קל וזה צמוד במיוחד", אמר על תוצאת הבחירות.

"אז אם הנשיא צריך לקחת כמה ימים או יותר כדי לספוג את ההפסד, צריך לתת לו, ואני חושב שהוא בסופו של דבר יקבל את תוצאת העם, אתה צריך לאפשר לזה לקרות". את הדברים אמר פליישר לפני שטראמפ פרסם שני ציוצים, ואמר כי הוא 'ניצח' וש'דברים רעים קרו'.

העוזר לשעבר של ג'ורג' בוש כינה את הדרישה לנאום הפסד "טעות". הוא אמר כי "הנשיא טראמפ תמיד היה הרבה יותר אגרסיבי מאשר רפובליקני טיפוסי ולכן תנו לו בקצב שלו" אמר.

טראמפ על פי דיווחים בארצות הברית, לא מתכוון לדבר עם ביידן או להיפגש איתו, כך אמרו עוזריו, ובציוצים שלו הובהר שהוא לא מוותר. טראמפ סירב להודות בהפסד הבחירות לנשיאות, וטען כי הבחירות לא הסתיימו. טראמפ הוסף כי הקמפיין שלו ישחרר סבב תביעות חדש ביום שני.

דונלד טראמפ פוקס ניוז בחירות לנשיאות ארה"ב 2020

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד