י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בגלל הרטיבות

נתניה: נפל מסולם כשעלה לתקן נזילה בגג ופונה לביה"ח

בנתניה גבר בשנות ה-40 לחייו נפל בעת שעלה לגג ביתו כדי לתקן נזילה ונפצע בגפיו ובפלג גוף עליון • בן 50 בעכו נפל מסולם ונפצע בינוני

נתניה: נפל מסולם כשעלה לתקן נזילה בגג ופונה לביה"ח
איטום גגות צילום: BG Bond

גבר כבן 45 נפל מסולם כשעלה לתקן נזילה בגג ביתו ברחוב בן אבי בנתניה, עקב רטיבות שהתגלעה כתוצאה מדליפה בדוד. הוא נפגע בגפיו ובפלג גופו העליון ופונה לבית החולים לניאדו על ידי כוחות מגן דוד אדום.

מדוברות מד"א נמסר כי "בשעה 13:41 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון על פועל שנפל מגובה במהלך עבודתו בבניין מגורים בשדרות בן אב"י בנתניה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח לניאדו גבר בן 52 במצב בינוני עם חבלות בגפיים ובפנים".

מדוברות איחוד הצלה - מחוז מרכז נמסר כי "צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לגבר כבן 45 שנפל מסולם ברחוב בן אבי בנתניה".

שלום בן משה חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בפצוע בינוני שנחבל בגפיו ובפלג גופו העליון לאחר שנפל מסולם מגג לתוך מרפסת. סיפרו לנו כי עקב רטיבות הוא עלה על הסולם לתקן נזילה בגג. לאחר הסיוע הראשוני הוא פונה לבית החולים".

בתוך כך, הבוקר צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לגבר כבן 50 שנפצע בינוני לאחר שנפל מסולם ברחוב בורוכוב בעכו.

ליפז חטואל חובשת איחוד הצלה מסרה כי "הענקתי לו סיוע ראשוני לאחר שנחבל בגפיו כתוצאה מנפילה מסולם בביתו. סיפרו לנו כי עקב מזג האוויר החורפי הוא עלה על הסולם לתקן נזילה בגג".

נתניה עכו סולם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד