י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"לא ילווה אותם לחופה"

מגיש 'ערוץ 12' חשף בשידור: דודי נפטר מקורונה • צפו

"לפני שבוע נפטר בבית החולים איכילוב גבר בן 58 עם מחלות רקע אחרי שחלה בקורונה" פתח עופר חדד וחשף במונולוג מצמרר כי מדובר בדוד שלו שהיה חולה בקבוצת סיכון • חדד מבקש: תשמרו על ההנחיות • צפו

מגיש 'ערוץ 12' חשף בשידור: דודי נפטר מקורונה • צפו
עופר חדד צילום: צילומסך ערוץ 12

עיתונאי ומגיש חדשות 12 עופר חדד חשף בשידור חי כי דודו שהיה בקבוצת סיכון, נפטר לפני כשבוע מקורונה בבית החולים איכילוב. חדד פנה בקריאה נרגשת לציבור לשמור על ההנחיות.

"לפני שבוע נפטר בבית החולים איכילוב גבר בן 58 עם מחלות רקע אחרי שחלה בקורונה" פתח חדד, וחשף "זה היה דוד שלי קוראים לו מצליח והוא מה שמכונה חולה בקבוצת סיכון, אלא שלמרות התיק הרפואי את האיש הזה הקורונה עצרה ב 200 קמ"ש, בשיא החיים בשיא החיות".

עוד ספד חדד "הוא היה אחד האנשים האהובים החכמים והמצחיקים שהכרתי בחיי בסוף השבוע המשפחה המורחבת שלנו קמה מהשבעה, חודש ימים הוא שכבר בטיפול נמרץ, הוא שכב בבית החולים איכילוב תלוי בין שמיים לארץ, מטופל בידי צוות רפואי מוכשר ומסור אבל הוא לא שרד, הוא יצא בחיים מפיצוץ מטען בלבנון  התמודד עם מחלה קשה,  אבל הקורונה הכריעה אותו".

חדד התייחס למקור ההידבקות של דודו ואמר: "אנחנו לא יודעים מי הדביק אותו אבל מאד יכול להיות שהוא היה אדם צעיר ובריא שספק אם כלל ידע שחלה, זה יכול להיות כל אחד מאיתנו" אמר חדד, והוסיף "בקשה אישית ממני, בפעם הבאה שאין לכם כח למסכה, כשאתם חושבים שקורונה זה באמת בקטנה, אל תחשבו על עצמכם, תחשבו על 4 ילדים שהוא כבר לא ילווה לחופה, תחשבו על סבתא שלי שבגיל 88  בדעה צלולה ובלב שבור נאלצה לקבור בן, תחשבו עליהם, ועליו, לא עצמכם ואולי תצליחו למנוע מוות מיותר של אדם שהיה יקר לכל כך הרבה אנשים" סיים בכאב.

עופר חדד קורונה משרד הבריאות ברוך דיין האמת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד