י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לאחר 13 שנים

פרופ' איתמר גרוטו הודיע לשר: מתכוון לסיים את תפקידי במשרד

לאחר 13 שנים בהן כיהן כמשנה למנכ"ל משרד הבריאות ובמהלך משבר הקורונה אף נחשף לציבור בישראל, מודיע היום פרופ' איתמר גרוטו לשר אדלשטיין ולמנכ"ל המשרד פרופ' לוי על כוונתו לסיים את תפקידו

פרופ' איתמר גרוטו הודיע לשר: מתכוון לסיים את תפקידי במשרד
יולי אדלשטיין/איתמר גרוטו צילום: פלאש 90

המשנה למנכ"ל משרד הבריאות פרופ' איתמר גרוטו הודיע היום לשר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין ולמנכ"ל פרופ׳ חזי לוי, על כוונתו לסיים את תפקידו לאחר 13 שנים כמשנה למנכ"ל וכראש שירותי בריאות הציבור, ובתום טיפול בקורונה בשנה האחרונה.

במהלך משבר הקורונה הופנתה ביקורת רבה כלפי פרופ' גרוטו בעיקר כאשר נודע כי אישר ליהודי בעל הון להיכנס לישראל בתקופת הגל הראשון ללא צורך בבידוד. המשנה למנכ"ל משרד הבריאות התנצל על המקרה ונותר בתפקידו.

בהודעת הפרישה כתב גרוטו בין היתר: "31 שנים בשירות הציבור בצה"ל ובמשרד הבריאות, בתום 13 שנים כראש שירותי בריאות הציבור וכמשנה למנכ"ל משרד הבריאות, בתום שנה קשה ותובענית במיוחד בה שירתתי בחזית המאבק בקורונה ופעלתי ללא לאות למען בריאות הציבור - ביקשתי היום משר הבריאות ח"כ יואל (יולי) אדלשטיין וממנכ"ל המשרד פרופ' חזי לוי, לסיים את תפקידי בסוף שנת 2020, על מנת לנוח קמעה, ולצאת לדרך חדשה. לאחר שהייתה לי הזכות הגדולה לשרת את מדינת ישראל שנים רבות במערכת הבריאות הצבאית והאזרחית - אשר נחשפת בימים אלה במלא תפארתה, מקצועיותה ומצוינות אנשיה - אני סבור שיש משמעות לערך הרוטציה ולהזרמת דם חדש לתוך המערכות הציבוריות".

שר הבריאות אדלשטיין הודה לגרוטו: "מלבד העובדה שמדובר באיש מקצוע מהמעלה הראשונה, פרופ' גרוטו הוא אדם עם לב ענק שנכון לסייע לכל אדם במצוקתו. פרופ' גרוטו היה נכס גדול למשרד במשך שנים רבות ואזרחי ישראל חבים לו רבות".

המנכ"ל לוי שוחח עם פרופ׳ איתמר גרוטו, והודה לו מאוד על תרומתו רבת השנים הן בתחום המקצועי והן בתחומים וארגונים רבים במערכת הבריאות. לוי הוסיף כי נזקפת לו זכות גדולה על כל עבודתו רבת השנים במערך בריאות הציבור , הן בצה"ל הן באקדמיה וכמובן במשרד הבריאות.
המנכ״ל איחל לו הצלחה רבה והמשך תרומה לציבור.

איתמר גרוטו פרופ' חזי לוי יולי אדלשטיין משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד