י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"יש לספור כל הצבעה חוקית"

בניגוד לדיווח: מלאניה טראמפ תומכת בבעלה

אחרי הדיווח כי אשת הנשיא טראמפ משכנעת אותו להכיר בהפסדו ולפרסם זאת בפומבי, היא מוכיחה כי מדובר בדיווח סרק ודורשת ספירה חוזרת ובחירות הוגנות. "האמריקנים ראויים לבחירות הוגנות, יש לספור כל הצבעה חוקית", כתבה בטוויטר

בניגוד לדיווח: מלאניה טראמפ תומכת בבעלה
דונלד טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

שעות ספורות לאחר הדיווח ברשת CNN כי הגברת הראשונה מלאניה טראמפ הצטרפה למקהלה ההולכת וגוברת של המעגל הפנימי של הנשיא המכהן דונלד טראמפ, המייעצת לו שהגיע הזמן שהוא יקבל את ההפסד' היא מצייצת בחשבון הטוויטר שלה וכותבת: "האמריקנים ראויים לבחירות הוגנות, יש לספור כל הצבעה חוקית. עלינו להגן על הדמוקרטיה באמצעות שקיפות מוחלטת".

מוקדם יותר היום צוטט מקור ב-CNN: "אף על פי שהיא לא הגיבה בפומבי לבחירות, באופן פרטי מלאניה טראמפ שקלה את הנושא בדעתה. היא הציעה את זה, כפי שהיא עושה לעתים קרובות", אמר המקור. הדיווח מגיע לאחר הפרסום הבוקר כי חתנו של הנשיא ג'ארד קושנר, פנה אליו בנוגע לתוצאות הבחירות, אך הבוקר טראמפ המשיך לצייץ את התנגדותו לזכייה של ג'ו ביידן.

גם מושל מרילנד לארי הוגאן, הרפובליקני, אמר כי הוא מקווה כי הנשיא טראמפ "יעשה את הדבר הנכון בסופו של דבר" ויעביר את הנשיאות בצורה חלקה לנשיא הנבחר ג'ו ביידן.

הוגאן אמר ל-CNN כי טראמפ "צריך לפחות להכיר בכך שהוא" יודה שהפסיד, גם אם ייקח עוד כמה ימים עד שדברים יירגעו והוא יבין שזה הדבר הנכון לעשות למען האומה, הדרך שבה המערכת שלנו עובדת היא שכולנו מציגים את הקולות, אנחנו סופרים את הקולות ואז אנחנו חיים עם התוצאות", אמר הוגאן. הוא הוסיף כי לא "ראה שום הוכחה" להונאת הבחירות שטען הנשיא.

"כמה מושלים רפובליקנים הם אלה שמכהנים במדינות המדוברות", אמר הוגאן. "והם לא הטילו ספק בתוצאות, אני חושב שתמיד הרגשתי שהדמוקרטיה האמריקאית שלנו חשובה יותר מכל אדם אחד, או מכל בחירה אחרת", אמר הבוקר (ראשון) לרשת CNN. "אני מקווה שאנשים יפנימו מכיוון שהמערכת שלנו חשובה יותר".

(עודכן ב-21:30)

מלאניה טראמפ דונלד טראמפ ג'ו ביידן ג'ארד קושנר הבחירות לנשיאות ארצות הברית בחירות לנשיאות ארה"ב 2020

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד