י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
רבע מהנשאלים משקרים

גנץ קורא לחולים לשתף פעולה: "מי שלא מדווח - מסכן את הציבור"

במטרה למנוע התפרצות מחודשת, בצה"ל ובמשרד הביטחון השיקו הערב תוכנית ההסברה שמטרתה לעודד חולי קורונה לשתף פעולה עם החקירות האפידמיולוגיות | שר הביטחון גנץ: "רבע ממאומתי הקורונה שאנחנו פונים אליהם, אומרים שלא באו במגע עם אף אדם"

גנץ קורא לחולים לשתף פעולה: "מי שלא מדווח - מסכן את הציבור"
גנץ משיק את התכנית בחדשה צילום: אריאל חרמוני//משרד הביטחון

שר הביטחון גנץ פנה הערב (ראשון) לציבור בישראל בדרישה לשתף פעולה החקירות האפידמיולוגיות שנערכות לחולים מאומתים. לפי גנץ, רבים מהנשאלים לא מוסרים את המידע האמיתי ובכך מונעים את קטיעת שרשרת ההדבקה.

בתוך כך, גנץ אישר את תוכנית ההסברה של פיקוד העורף לשבועות הקרובים. במסגרת דיונים שנערכו, אושרה תוכנית ההסברה והקמפיין הארצי שיועלה הערב "מגיע להם לדעת" כפי שהוצג על ידי סגן הרמטכ"ל, אלוף אייל זמיר ומפקד פיקוד העורף, אלוף אורי גורדין.

"נכון להיום", כתב גנץ, "רבע ממאומתי הקורונה שאנחנו פונים אליהם, אומרים שלא באו במגע עם אף אדם, וכמעט חצי (!) טוענים שהיו בקשר עם עד 4 אנשים. לא נוכל לקטוע כך את שרשראות ההדבקה". גנץ הוסיף: "מי שלא מדווח - מסכן את הציבור".

בעמוד הפייסבוק שלו כתב גנץ: "היום נעלה קמפיין ארצי של פיקוד העורף לעידוד ההיענות לתשאולים האפידמיולוגיים – בכמה שפות ובכל הארץ.  הקמנו מערך קטיעת שרשראות הדבקה מהטובים בעולם-אבל בלי שיתוף פעולה של הציבור, לא נצליח לנצח את הנגיף.

"אני פונה לכל מי שאובחן כחולה קורונה- קודם כל בריאות והחלמה מהירה,  שנית, שתפו פעולה עם המתשאלים. רק כך נוכל להציל חיים", הוסיף שר הביטחון.

חולי קורונה שר הביטחון פיקוד העורף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד