ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
ברכת הדרך

הבחירות לרבנות ראש העין: רבני תימן תומכים בגאון רבי זוהר עוקשי

הגאון רבי זוהר עוקשי ראש ישיבת 'ברכת אברהם' המועמד לרבנות ראש העין קיבל את ברכתם ותמיכתם של גדולי רבני וזקני עדת תימן לכהן כרבה הראשי של העיר ראש העין בבחירות שיתקיימו בקרוב

הבחירות לרבנות ראש העין: רבני תימן תומכים בגאון רבי זוהר עוקשי
הגר"י רצאבי עם הרב עוקשי צילום: באדיבות המצלם

בחודש טבת תשע"ט הסתלק לבית עולמו הגאון רבי עזריה בסיס זצ"ל רבה של ראש העין ומאז העיר נותרה ללא רב ומנהיג.

בתקופה האחרונה החל המרוץ לרבנות העיר כשמלבד בנו של רב העיר הקודם שם נוסף הצטרף לבורסת השמות המועמדים לתפקיד משרת רב העיר ראש העין.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מדובר בראש ישיבת ברכת אברהם הגאון רבי זוהר עוקשי חתנו של הגאון רבי ששון כהן רבה של שכונת כפר אברהם פ"ת. הרב עוקשי בוגר ישיבת גרודנא, ונחשב לחביבם של מרנן ורבנן גדולי רבני ופוסקי עדת ק"ק תימן. 

הרב זכה לתמיכה מפתיעה ומיוחדת וברכת הדרך של הגאון רבי עזריאל מנצור ראש מוסדות 'שובי נפשי', בנוסף לתמיכה לה זכה מביתו של הגאון רבי יצחק רצאבי פוסק עדת תימן. 

ארבעה רבני שכונות ראש העין הגאון רבי מנשה זכריה רב שיכון ה', הגאון רבי שמואל תעיזי רב שכונת צה"ל, הגאון רבי יחיאל הינדי רב השכונות החדשות, והגאון רבי חיים צנעני.

התמודדותו של הרב עוקשי מכה גלים רבים בכל שדרות ראש העין ומחוצה לה אף להערכה רבה, יחד עם סיכוייו הגבוהים לו הוא זוכה בקרב רבים מרבני השכונות וחברי הנהלת העיר. 

המתמודדים נכון להיום הם בנו של הרב הקודם רבי עזריה זצ"ל הגאון רבי יחיאל בסיס, הגאון רבי זוהר עוקשי והרב יונתן אדואר איש הציונות הדתית שייתכן שיסיר את מועמדתו לטובת רמת השרון. 

בימים הקרובים אמור להיקבע תאריך לבחירות והדיין שנבחר לנהל את כל ההליך זה הגאון רבי יצחק אלמליח חבר בית הדין הגדול. 

הגר"ע מנצור חותם על המכתב

ראש העין בחירות לרבנות הרב יצחק רצאבי הרב זוהר עוקשי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד