י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
המאומצים של ביידן

אחרי ארבע שנים: הכלבים חוזרים לבית הלבן

הכלבים נובחים והשיירה עוברת. הפתגם הזה צפוי להתגשם תחת ממשלו של הנשיא החדש ג'ו ביידן שמחזיק בשני כלבים והם צפויים לעבור להתגורר עמו במשכנו הרשמי הבית הלבן 

אחרי ארבע שנים: הכלבים חוזרים לבית הלבן
הכלבים של בני הזוג ביידן צילום: מתוך אינסטגרם

לראשונה מזה ארבע שנים, כלבים ישובו לבית הלבן כאשר ג'ו ביידן יושבע לנשיא בינואר 2021.

הכלבים הנבחרים הראשונים, צ'אמפ, ומייג'ור, ישחזרו מסורת שחוזרת לג'ורג' וושינגטון - הנשיא הראשון שצעד עם כלב צמוד.

צ'אמפ נמצא עם ג'יל וג'ו ביידן מאז חג המולד 2008, הנשיא ברק אובמה שכיהן בין השנים 2008 - 2016 הבטיח לבנותיו מליה וסאשה, גור כלבים אם הוא ינצח בבחירות 2008, וג'ו הבטיח את אותה ההבטחה לג'יל אשתו.

השם צ'אמפ, נבחר על ידי נכדותיהם של הנשיא הנבחר ואשתו, הכלב נרכש ממגדל כלבים בפנסילבניה והתגורר במעון המשנה לנשיאות במהלך שתי כהונותיו של ג'ו כסגן נשיא של אובמה.

הנשיא הנבחר ג'ו ביידן עם כלבו.

ג'ו ביידן התמודד באותה תקופה עם תגובות חריפות מטעם ארגוני 'צער בעלי חיים', לאחר שרכש ​​את הכלב ממגדל כלבים במקום ממעון כלבים שנאספו מהרחוב, מאוחר יותר הוא וג'יל אימצו את הכלב השני שלהם, מייג'ור, מהעמותה ההומנית של דלאוור בשנת 2018.

בעוד שבעליו הפך למועמד הראשון לנשיאות שקיבל 75 מיליון קולות, מייג'ור יקבע שיא משלו כיוון שהוא עומד להפוך לכלב ההצלה הראשון אי פעם שיחיה בבית הלבן.

צ'אמפ ומייג'ור מופיעים לעיתים קרובות בעמודי הרשתות החברתיות של משפחת ביידן, ואף הופיעו בהופעות מיוחדות לקראת הבחירות לנשיאות. לנשיא ג'ורג בוש הבן, היה כלב בשם, בארני, ולביל קלינטון היה כלב בשם באדי.

כלבים הבית הלבן נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד