כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
הכוכבים החדשים

מי יכול להיות המועמד הרפובליקני לנשיאות בשנת 2024

המירוץ בארה"ב כבר מאחורינו, וסיכויי המפלגה הרפובליקנית להותיר את מועמדה בבית הלבן הולכים ומתפוגגים | 4 שנים - זה המועד בו ארה"ב תמצא את עצמה שוב מצביעה על ההנהגה, האם עד אז יהיה לרפובליקנים מועמד שיוכל להשיב את הכבוד האבוד?

מי יכול להיות המועמד הרפובליקני לנשיאות בשנת 2024
עצרת בחירות של טראמפ צילום: מהטוויטר של הנשיא

סיכוייו של הנשיא טראמפ להישאר בבית הלבן הולכים ומתמעטים, המפלגה הרפובליקנית עלולה להתמודד עם ואקום כאשר היא תצטרך לבנות את עצמה מחדש, ולקבוע מי עשוי להיות המנהיג החדש בשנת 2024.

לעת עתה, ותחת צילו של טראמפ צמחו 'כוכבים' חדשים במפה הרפובליקנית, והם בהחלט עלולים להיות אלו שיובילו את המירוץ בעוד ארבע שנים על תפקיד הנשיאות בארה"ב.

רון דסנטיס, מושל פלורידה, גיל 42

מושל פלורידה ניצח עם תמיכת טראמפ במהלך המירוץ שלו בשנת 2018 והוביל בסקרים כדי לנצח את יריבו הדמוקרטי אנדרו גילום.

טד קרוז, סנטור מטקסס, גיל 49

קרוז הגיע למקום השני בפריימריז הרפובליקנים בשנת 2016 אז ניצח כאמור טראמפ, קרוז פתח גם חשבון טוויטר תוסס, עם 4 מיליון עוקבים וצומח כל הזמן. הוא התמודד לראשות המפלגה הרפובליקנית בשנת 2016. והוא ניצח.

טאקר קרלסון מגיש בכיר ברשת 'פוקס ניוז' גיל 51

מארח הפריים טיים של פוקס ניוז הוא כוכב חדשות הנצפה ביותר בטלוויזיה כרגע. התוכנית שלו "טאקר קרלסון הלילה" הייתה כביכול צפייה קבועה בבית הלבן. במרץ היה זה קרלסון שנסע למאר-לאגו כדי לתת לטראמפ אזהרה חמורה על הקורונה ימים ספורים לפני שהנשיא הכריז על מצב חירום.

ניקי היילי, שגרירת ארה"ב לשעבר לאו"ם, גיל 48

רבים מקווים כי מושלת דרום קרוליינה לשעבר ושגרירת ארה"ב באו"ם תוכל לבנות מחדש את האמון בנאט"ו ובבריתות אחרות בארה"ב ברחבי העולם.

היא קרובה מאד למיליונר המגה-תורם הרפובליקני רונלד לאודר, שכיבד אותה בשנה שעברה בפרס בקונגרס היהודי העולמי, שם הוא מכהן כנשיא. "לא תוכלי לנוח מכיוון שאנחנו מצפים ממך לדברים גדולים עוד יותר", אמר לאודר להיילי במהלך הטקס, שם גם כינה אותה "אולי האישה הכי אמיצה באמריקה כיום".

מנגד, גם הנשיא היוצא יכול להתמודד, דונלד טראמפ בן ה- 74, עדיין יוכל להתמודד ב-2024, מאחר והוא כיהן רק ארבע שנים, וכפי הנראה אין שום דבר שעוצר את טראמפ עצמו מלעלות קאמבק פוליטי. הוא לא יהיה מבוגר בהרבה מביידן בשנת 2024. והוא צבר יותר קולות מכל מועמד רפובליקני לנשיאות בהיסטוריה.

דונאלד טראמפ הבחירות בארה''ב מועמד רפובליקני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד