י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מנצלים את הזמן

ממשיכים לעבוד: מרתון פגישות בישראל עם בכירים אמריקנים

לא מבזבזים רגע: בכירים בממשל טראמפ בסבב פגישות עם ראשי ההנהגה בישראל במטרה לקדם תהליכים חשובים מהר ככל האפשר | במקביל, התביעות והערעור על תוצאות הבחירות בארה"ב נכנסות להילוך גבוה, והגורמים המעורבים בנושא תולים תקוות רבות במהלך

ממשיכים לעבוד: מרתון פגישות בישראל עם בכירים אמריקנים
נתניהו ופומפאו בישראל בעבר צילום: Ron Przysucha / U.S. State Department

גורם בממשל טראמפ: "נבחרנו ל-4 שנים; ואנו מתכוונים לנצל את הזמן עד לרגע האחרון".

"באנו לעבוד, יש לנו לא מעט דברים לעשות עם ישראל ונמשיך לפעול", אומר גורם בכיר בארה"ב. הדברים נאמרים על רקע הביקור של השליח האמריקני המיוחד לענייני איראן אליוט אברהמס שנפגש אמש עם נתניהו וצפוי להיפגש היום עם בכירים נוספים בהם שר החוץ גבי אשכנזי ושר הביטחון גנץ.

את הדברים אמר הגורם בממשל ל'כאן חדשות'. גם שר החוץ פומפאו צפוי להגיע לישראל בשבוע הבא. הבכירים ידונו עם עמיתיהם הישראלי בין היתר בנושא איראן ובאפשרות להטיל סנקציות נוספות.

בתוך כך הצוות המשפטי של הנשיא דונלד טראמפ חזר על הבטחותיו ביום ראשון להביא גל תביעות חדשות נגד זכייתו של ג'ו ביידן בנשיאות.

הצוות החל בתביעה שהוגשה ביום שני בטענה שפילדלפיה ופיטסבורג היו מלאות בהונאת קולות. משם ימשיכו צוותי טראמפ במאבק כדי להוכיח שהיו זיופים רבים.

רודי ג'וליאני, עורך דינו האישי של טראמפ, פירט בראיון ב"פוקס ניוז" את התביעות התלויות ועומדות. לטענתו, התביעות יכולות להפוך את התוצאה, לפחות בפנסילבניה. "יש לנו מספיק כדי לשנות את פנסילבניה," אמר. "הבחירות בפנסילבניה היו אסון".

ג'וליאני אמר כי ישנן סוגיות הצבעה בכ-10 מדינות. "זו הייתה תוכנית לאומית של הדמוקרטים", אמר למראיינת מריה ברטירומו בתוכניתה של יום ראשון בבוקר. לאחר שג'וליאני טען כי ישנן מספר רב של הונאות מצביעים, ברטירומו תהתה מדוע רשויות החוק הפדרליות לא פתחו בחקירה.

ג'וליאני אמר כי. "ישנן עדויות חזקות לכך שמדובר בבחירות בלפחות שלוש או ארבע מדינות ואולי עשר שנגנבו".

מייק פומפאו דונאלד טראמפ ישראל ערעורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד